En dårlig opdatering ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

jeg tror tråden hed "Er på bar bund", hvis jeg husker rigtigt. 

Ja det er vist rigtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2016

Carina:-)

Mom2Two skriver:

Jeg er ked af a høre om din historie. Vær glad for a du opdagede det!! Og nej, det er ikke altid tydeligt a ens baby har brud... Jeg hsr en søster - hbis baby på 7 uger havde 12 brud.. Flere på benene, nakken, to kraniebrud... Jeg har passet min nevø, uden a lægge mærke til det .. Han havde ingen mærker.. Han havde stabile brud... Det er så forfærdeligt!!! Små uskyldige babyer ... her ved ingen om det er min søster, hendes kæreste - eller dem begge to... 

I retten sagde ham lægen dér, a stabile brud gør ondt i et par dage, men skæve brud (hvor knoglerne ikke sidder overfor hinden) gør ondt - og gir mærker ... Babyer heler hurtigt... Min søsters søn havde brud der var 6 uger gamle - og det sidste var da han var 7 uger og blev tvangsfjernet.. Babyer ved ikk a de har ondt, de begynder a tro a sådan er det bare.. Om du får ham med hjem, det ved jeg ikke.. Nogle blir dømt for vold, du kommer måske på mor barn hjem, hvor de kan holde øje med din baby.. Måske blir han midlertidigt anbragt hos en plejefamilie.. Der vil komme en retssag, og sagen vil blive undersøgt ..  Jeg så intet på min nevø da jeg passede ham... Og jeg er ved a brække mig, når jeg tænker på a jeg har skiftet et lille spædbarn med brækkede ribben, lårben og skinneben... 

Du er velkommen til a skrive en besked til mig, som du kan se, så har jeg haft det meget tæt på...

Bare kom væk, det er aå fucked up a nogle ka gøre børn fortræd

Føj altså 

Har heldigvis ikke haft det helt tæt på - min datters venindes søn blev voldsomt mishandlet af hans far ved et enkelt tilfælde hvor moren ikke var hjemme.

Her gav det brud ,hjerneblødninger  og indre blødninger pga slag i maven , -Han var rusket så voldsomt at der var fingeraftryk i nakken ....

Han overlevede kun ford faren trods alt kontaktede sygehuset da han kunne se han havde slået ham halvt ihjel ....

Kommer aldrig til at forstå man kan gøre sine børn fortræd 

Anmeld Citér

7. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

skrev for nogle uger siden her inde jeg var bange for min min kæreste var kommer til at skade vores baby.. Mit mareridt startede i torsdags .. 

Mange skrev jeg skulle tage det roligt osv.. Jeg nok var lidt for dømmende .. Men det værst tænkelige er sket .. 

I torsdags kom sp forbi, fortalte hende jeg havde fundet noget der lignede er blåt mærke på min baby, det var meget lille, men det var der og skal ikke være der .. Blev sendt på sygehuset til tjek, blodprøver og øjne var fine, ventede svar på røntgen men fik inellemtidem go for at tage hjem igen (havde overnattet der ) når røntgen kom tilbage .. 

Svaret kon til age vores baby har TObrud!!! TO fucking brud! Slået en fli af hælen og et brud på et ribben.. Hvordan kan det ske?! Hvordan har jeg ikke kunne opdage det?! Nægter at tro det her sker! Mit hjerte er i tusinde stykker! Mit liv er ødelagt! Min  fantastiske, glade, grinene, smilende, nemme baby ee kommet til skade! Har ingen tegn set, at noget skulle være sket! 

Hvordan kan det lade sig gøre?! Min baby er glad, viser tydelige tegn på trivsel, han får ros hele tiden. Han charmere alle damerne og lægerne der lommer og kigger på ham på OUH .. Hvad skal jeg gøre?! Hvad skal der ske?! Kan Inter bevise .. Kan intet sige .. Min baby .. Mit barn.. Må have haft ondt? Haft det forfærdeligt? Brusende er ikke friske, men de er stadig ved at hele .. Det er sket for nyligt .. Min lille skat.. Vi har været i flaget siden torsdag.. Havde pakket alle tingende i fredags .. Regnede jo ned vi skulle hjem.. Lægen kommer ind, jeg sidder rigtig glad og siger smilende Hej, for vi skal hjem i vores vante rammer igen .. Hak bringer nyheden .. Jef reagere ved at kigge ned på min søn der ligger i mine Arme så sødt og sover .. Jeg ryster .. Kigger en ekstra gsng på ham, så kommer min reaktion .. Jeg bryder yuldtændigt sammen .. Får ikke spurgt om nogen som helst andet end hvordan det kan ske .. Bryder det ud i gråd gentagende gange .. Kan ikke andet end at tid brøle .. Hvordan kan det lade sig gøre .. Min lille barn skal nusses og pusses om.. Elskes .. Kommunen kommer i morgen og snakker med os .. Det er også politi anmeldt .. Jeg har aldrig i mit liv været i kontskt med politi og kun kommune igennem kontanthjælp.. 

Mister jeg min baby nu? Får jeg ham med hjem .. Skal keg flytte .. Hvordan kan det her ske? Hvordan havnede vi her? Har min pus haft ondt? Hvorfor har jeg ikke set noget? Han er så nemt et barn? Han trives? De alle sammen roser ham hele tiden? Har EB milliard tanker og spørgsmål .. Hvad fuck skal der ske nu .. Har grædt siden i fredags .. Mit hjerte er knust .. 

Hilsen en MEGET knust mor! 

Ej for pokker! 

Men som jeg husker tråden var der rigtig mange som sagde at du skulle passe på din søn og ikke lade dem være alene. 

Få al den hjælp du kan og lad ham aldrig være alene med ham igen. Du skal altså lade tvivlen (som ikke er så meget tvivl mere) komme dit barn til gode. Du må jo have ladet dem være alen siden det med munden.

Anmeld Citér

7. marts 2016

Anonym

Som du kan se var ser rigtig mange der skrev at det var farlige tegn. Forstpr ikke helt at du har turde blive...

Håber virkelig at du kommer langt væk og får dig et godt liv med dit barn.

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym trådstarter

En lille opdatering på i dag. Politiet kom og afhørte os og kæresten indrømmede hvertfald bruddet på ribbenet. Mil lille søde tillidsfulde søn er blevet udsat for det her! mit hjerte we blevet dlpwr ud ad kroppen på mig de seneste dage. Aner ikke hvad jeg skal forvente i morgen når kommunen kommer. Men vil gøre alt for min søn. Han skal væk fra der her! Sammen med mig

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som du kan se var ser rigtig mange der skrev at det var farlige tegn. Forstpr ikke helt at du har turde blive...

Håber virkelig at du kommer langt væk og får dig et godt liv med dit barn.

Synes bare jeg har haft taget over, han har kun været i rum med ham alene npr keg har været i bad. Og så den enkle morgen hvor han tog ham, imens jeg sov fordi han åbenbart vågnede.. Og så er det der det er sket.. Forstår slet ikke man Kan gøre det .. Har skrevet en opdatering kommentar her inde 

Anmeld Citér

8. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ej for pokker! 

Men som jeg husker tråden var der rigtig mange som sagde at du skulle passe på din søn og ikke lade dem være alene. 

Få al den hjælp du kan og lad ham aldrig være alene med ham igen. Du skal altså lade tvivlen (som ikke er så meget tvivl mere) komme dit barn til gode. Du må jo have ladet dem være alen siden det med munden.

Det er først der med munden jeg begyndte st tro han gjorde et eller andet. Før der havde jeg ikke mistanke om han kunne finde på der. Han har aldrig været alene hjemme med ham, kun de få Li urter jeg har brugt på et bad. Har skrevet opdatering i kommentar 

Anmeld Citér

8. marts 2016

loop

Anonym skriver:

En lille opdatering på i dag. Politiet kom og afhørte os og kæresten indrømmede hvertfald bruddet på ribbenet. Mil lille søde tillidsfulde søn er blevet udsat for det her! mit hjerte we blevet dlpwr ud ad kroppen på mig de seneste dage. Aner ikke hvad jeg skal forvente i morgen når kommunen kommer. Men vil gøre alt for min søn. Han skal væk fra der her! Sammen med mig

Er i hjemme? Eller stadig på sygehuset? Tog politiet din kæreste med? Indrømmende han bare uden videre, at han havde udøvet vold, der kunne brække et ribben? Jeg synes der er mange ubesvarede spørgsmål i det du skriver.

Hvis i er derhjemme og din kæreste også er der, så må i se at komme væk. Jeg tør ikke tænke på hvad der ellers kan ske.

Hvor er det en ulykkelig situation.

Anmeld Citér

8. marts 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Du skal tage væk fra ham med sin søn med det samme. 

For vis du bliver under samme tag som ham efter han har indrømmet det tror jeg desværre du kan blive erklæret medskyldig og så har du ingen chance for at beholde din søn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.