En dårlig opdatering ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2016

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Hvis din kæreste har mishandlet jeres barn, og indrømmet dette ved politiet, er du så stadig hjemme hos ham??

Du skal selvfølgelig af vagten nu. Ikke i morgen, ikke om en uge. Lige nu! Pak en taske med kun det mest nødvendige og flyt ind hos familie, alternativt opsøg nærmeste krisecenter.

I skal have hjælp alle tre, men ikke sammen. Det er dit ansvar at passe på din søn nu og få ham væk fra den farlige situation. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

skrev for nogle uger siden her inde jeg var bange for min min kæreste var kommer til at skade vores baby.. Mit mareridt startede i torsdags .. 

Mange skrev jeg skulle tage det roligt osv.. Jeg nok var lidt for dømmende .. Men det værst tænkelige er sket .. 

I torsdags kom sp forbi, fortalte hende jeg havde fundet noget der lignede er blåt mærke på min baby, det var meget lille, men det var der og skal ikke være der .. Blev sendt på sygehuset til tjek, blodprøver og øjne var fine, ventede svar på røntgen men fik inellemtidem go for at tage hjem igen (havde overnattet der ) når røntgen kom tilbage .. 

Svaret kon til age vores baby har TObrud!!! TO fucking brud! Slået en fli af hælen og et brud på et ribben.. Hvordan kan det ske?! Hvordan har jeg ikke kunne opdage det?! Nægter at tro det her sker! Mit hjerte er i tusinde stykker! Mit liv er ødelagt! Min  fantastiske, glade, grinene, smilende, nemme baby ee kommet til skade! Har ingen tegn set, at noget skulle være sket! 

Hvordan kan det lade sig gøre?! Min baby er glad, viser tydelige tegn på trivsel, han får ros hele tiden. Han charmere alle damerne og lægerne der lommer og kigger på ham på OUH .. Hvad skal jeg gøre?! Hvad skal der ske?! Kan Inter bevise .. Kan intet sige .. Min baby .. Mit barn.. Må have haft ondt? Haft det forfærdeligt? Brusende er ikke friske, men de er stadig ved at hele .. Det er sket for nyligt .. Min lille skat.. Vi har været i flaget siden torsdag.. Havde pakket alle tingende i fredags .. Regnede jo ned vi skulle hjem.. Lægen kommer ind, jeg sidder rigtig glad og siger smilende Hej, for vi skal hjem i vores vante rammer igen .. Hak bringer nyheden .. Jef reagere ved at kigge ned på min søn der ligger i mine Arme så sødt og sover .. Jeg ryster .. Kigger en ekstra gsng på ham, så kommer min reaktion .. Jeg bryder yuldtændigt sammen .. Får ikke spurgt om nogen som helst andet end hvordan det kan ske .. Bryder det ud i gråd gentagende gange .. Kan ikke andet end at tid brøle .. Hvordan kan det lade sig gøre .. Min lille barn skal nusses og pusses om.. Elskes .. Kommunen kommer i morgen og snakker med os .. Det er også politi anmeldt .. Jeg har aldrig i mit liv været i kontskt med politi og kun kommune igennem kontanthjælp.. 

Mister jeg min baby nu? Får jeg ham med hjem .. Skal keg flytte .. Hvordan kan det her ske? Hvordan havnede vi her? Har min pus haft ondt? Hvorfor har jeg ikke set noget? Han er så nemt et barn? Han trives? De alle sammen roser ham hele tiden? Har EB milliard tanker og spørgsmål .. Hvad fuck skal der ske nu .. Har grædt siden i fredags .. Mit hjerte er knust .. 

Hilsen en MEGET knust mor! 

Noget nyt?

Anmeld Citér

9. marts 2016

Anonym trådstarter

Hvis nogle af jer prøvede at sætte jer i minsituaton og skulle svare på så mange spørgsmål alle steder, tror i at i ville kunne nå at svare på alt? Selvfølgelig er jeg da ikke hjemme ved faren. Selvfølgelig er jeg ikke sammen med ham. Han må ikke have samvær med ham. Jeg har ingen Forestilling om hvordan han indrømmede? Vi blev afhørt hver for sig, han var den eneste mistænkt. Hvilken mor vælger ikke sit barn, kan sku da ikke leve uden mon søn 

Anmeld Citér

9. marts 2016

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Kære du !

Deter en skrækkelig tid ,du går igennem, sorg, vrede, skyldfølelse, ja det hele vælter sikkert rundt lige nu.

Jeg håber for dig, du får den støtte og hjælp, du har brug for.Udover sygehuset håber jeg ,du har nogle nære relationer, der kan være sammen med dig .

Sender dig et stort varmt knus.Bevar håbet sammen med din lille dreng,der er lys forude.

Anmeld Citér

9. marts 2016

Loa

Anonym skriver:

En lille opdatering på i dag. Politiet kom og afhørte os og kæresten indrømmede hvertfald bruddet på ribbenet. Mil lille søde tillidsfulde søn er blevet udsat for det her! mit hjerte we blevet dlpwr ud ad kroppen på mig de seneste dage. Aner ikke hvad jeg skal forvente i morgen når kommunen kommer. Men vil gøre alt for min søn. Han skal væk fra der her! Sammen med mig

ØV for pokker en møg situation!!!

Kan godt forstå du ikke kan finde hoved og hale i det hele. OG at du ikke har overskuddet til at svare på 1.000 spørgsmål.

Vær du hos din søn lige nu. Det er 100% vigtigst!

Anmeld Citér

9. marts 2016

gokkelok

Anonym skriver:

Hvis nogle af jer prøvede at sætte jer i minsituaton og skulle svare på så mange spørgsmål alle steder, tror i at i ville kunne nå at svare på alt? Selvfølgelig er jeg da ikke hjemme ved faren. Selvfølgelig er jeg ikke sammen med ham. Han må ikke have samvær med ham. Jeg har ingen Forestilling om hvordan han indrømmede? Vi blev afhørt hver for sig, han var den eneste mistænkt. Hvilken mor vælger ikke sit barn, kan sku da ikke leve uden mon søn 

Stakkels dig og din søn. Hvor må det altså være forfærdeligt, at skulle opleve det. 

Kæmpe krammer og jeg håber på en lysere fremtid for dig og din søn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.