Hvad havde i af pynt på bordene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2016

Mullesmith

En tur i ikea som ikke kostede mere end 165kr og så noget karton fra boghandleren, så er der skisme styr på pynten 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mullesmith skriver:

Har netop booket festlokale og kirke til d.17/4 så lille Felix kan få sit navn  jeg vil gerne spare lidt på pynten denne gang da jeg sidst brugte ret mange penge på diverse pynte artikler. Vi bliver 44 gæster og vil derfor have bordkort på også, tænkte på at lave dem selv men hvordan? Tænker at købe lys og servietter i ikea  , men synes jeg skal have noget mere. Hvad havde i pyntet med? Gerne billeder 

vores farvetema bliver grå og turkis og så får vi hvide stofduge på som vi låner. 

da min datter skulle døbes havde vi en "løs" bordplan, hvor hvert bord havde en bamse i hver sin farve, og så kunne gæsterne bare se at de skulle sidde ved f.eks. guldbordet - og så måtte de selv vælge hvor de satte sig ved det enkelte bord... de eneste "rigtige" bordkort vi havde var til mig og min mand så vi var sikker på at vi kunne se alle gæster... 

Et vennepar fik deres tvillinger døbt et par mdr. senere, og de havde lavet et lyserødt bordkort med en blå serviet eller omvendt...

Anmeld Citér

12. marts 2016

MilleRasmussen

Pige dåb

Anmeld Citér

12. marts 2016

Christabelle

Pigedåb. Brugte en formue på pynt... Det gør vi ikke næste gang.

Det her er der bedste billede jeg kan finde hvor man kan se det meste af pynten.

De lyserøde servietter der ligger oven på de pink på tallerknerne havde vi fået trykt navn og dåbsdato på.

Anmeld Citér

13. marts 2016

Trinevonhansen

Rigtig gode billeder i denne tråd :-) Altid dejligt at se "rigtig" billeder, fremfor de alt for overpusset amerikanske eksempler der er derude :-)

Anmeld Citér

13. marts 2016

ekebiv

Mullesmith skriver:

Har netop booket festlokale og kirke til d.17/4 så lille Felix kan få sit navn  jeg vil gerne spare lidt på pynten denne gang da jeg sidst brugte ret mange penge på diverse pynte artikler. Vi bliver 44 gæster og vil derfor have bordkort på også, tænkte på at lave dem selv men hvordan? Tænker at købe lys og servietter i ikea  , men synes jeg skal have noget mere. Hvad havde i pyntet med? Gerne billeder 

vores farvetema bliver grå og turkis og så får vi hvide stofduge på som vi låner. 

Vi havde troldegrene i små vaser og så hængte vi honeycomb's på dem. Det var fint og enkelt 

Anmeld Citér

20. april 2016

Enirt

Mullesmith skriver:

Jeg vil gerne holde det på max 500kr så tænkte jeg vil lave en masse selv og klippe bordkort af karton og sådan.  Og så købe servietter og lys i ikea. Men ja vil også gerne have nogen pyntesten eller sådan noget 

Må jeg forslå dig at kigge servietter og lys i Tiger og Søstrene grene også. De har flere farver at vælge i mellem og er lige så billige, hvis ikke billigere end Ikea

Anmeld Citér

20. april 2016

Ønskebarnet2014

Enirt skriver:

Må jeg forslå dig at kigge servietter og lys i Tiger og Søstrene grene også. De har flere farver at vælge i mellem og er lige så billige, hvis ikke billigere end Ikea

Tror dåben var i søndags

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.