Hvad havde i af pynt på bordene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

sådan så mit bord ud til mindstemandens dåb... det var næsten det sammen til storebrors - dog med andre farver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Lys og servietter fra ikea, små sølv stjerner og lyseblåt bånd om blomsterne fra SG.

Anmeld Citér

2. marts 2016

Mullesmith

EBK skriver:

Lys og servietter fra ikea, små sølv stjerner og lyseblåt bånd om blomsterne fra SG.

Super fint 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Enirt

Mullesmith skriver:

Har netop booket festlokale og kirke til d.17/4 så lille Felix kan få sit navn  jeg vil gerne spare lidt på pynten denne gang da jeg sidst brugte ret mange penge på diverse pynte artikler. Vi bliver 44 gæster og vil derfor have bordkort på også, tænkte på at lave dem selv men hvordan? Tænker at købe lys og servietter i ikea  , men synes jeg skal have noget mere. Hvad havde i pyntet med? Gerne billeder 

vores farvetema bliver grå og turkis og så får vi hvide stofduge på som vi låner. 

Ved vores søn lavede jeg ugle bordkort inspireret af en anden herinde på baby.dk og farverne var limegrøn og tyrkis. Prisen for bordkort, bordløber, servietter, lys og blomster til 50 pers blev 468 kr

Nu venter vi en pige og her bliver temaet gult og koral/rosa og så laver jeg sommerfugle bordkort. Tænker det bliver lidt ala samme opstilling som ved vores søn

Anmeld Citér

2. marts 2016

MinPrins

Også havde min mor lavet bordkort med blå sutter og grønne sutter med miniperler 

Anmeld Citér

2. marts 2016

Kløver

Mullesmith skriver:

Har netop booket festlokale og kirke til d.17/4 så lille Felix kan få sit navn  jeg vil gerne spare lidt på pynten denne gang da jeg sidst brugte ret mange penge på diverse pynte artikler. Vi bliver 44 gæster og vil derfor have bordkort på også, tænkte på at lave dem selv men hvordan? Tænker at købe lys og servietter i ikea  , men synes jeg skal have noget mere. Hvad havde i pyntet med? Gerne billeder 

vores farvetema bliver grå og turkis og så får vi hvide stofduge på som vi låner. 

De har nogle billige vaser i ikea. Dem brugte vi parvis med lidt farvet ståltråd i, og så et par enkelte blomster. Lys havde vi taget servietterne og lamineret, bundet sammen til en cylinder stilt på bordet og med fyrfad i, passede jo så sammen med servietter på tallerkner og havde meget enkle bordkort  

Anmeld Citér

2. marts 2016

Klumpe-dumpe

Mullesmith skriver:

Hvor fint med balloner 

Tak 

Anmeld Citér

9. marts 2016

Benjamins'mor

Mullesmith skriver:

Fandt lige barnevognene i en kasse

Anmeld Citér

9. marts 2016

larven

Jeg brugte heller ikke en masse penge på pynt.lavede en masse selv.havde taget en masse billeder af min datter som jeg lage på bordet.lavede et hånd og fodaftryk på karton. Klippede en masse af dem i lilla og lagde på bordet.servietter,lys og sten i lilla☺️

Anmeld Citér

12. marts 2016

Mullesmith

Benjamins'mor skriver:

Fandt lige barnevognene i en kasse

De er bare rigtig fine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.