Stem på hvilken dato du bedst kan (Baboon City-udflugt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

FrkT

Dutte84 skriver:

Jep... Tror nu nok hun vil gøre det... ;O)

Kan du nu sove godt... :O)

Kram...

Jeps, jeg er igang nu

Har bare lige været på job, først kommet hjem nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Jeps, jeg er igang nu

Har bare lige været på job, først kommet hjem nu

Helt i orden... :O)

Anmeld

12. november 2009

Linea

Ja hej...jeg har slet ikke set at denne tråd var oprettet førend i dag, men har I egentlig været afsted? Ellers vil jeg bare sige, at jeg kan den 28. november samt den 29. november - men det var godt nok vist noget med, at det var lige før LineD havde termin? Jeg har ikke børn endnu, men er gravid i uge 23 + 4. Hvis det ikke bliver til noget denne gang - så vil jeg gerne være med til det samme arrangement en anden gang. Synes det er så godt, at nogle tager det op med et sådant møde.

Anmeld

12. november 2009

LineD

Linea skriver:

Ja hej...jeg har slet ikke set at denne tråd var oprettet førend i dag, men har I egentlig været afsted? Ellers vil jeg bare sige, at jeg kan den 28. november samt den 29. november - men det var godt nok vist noget med, at det var lige før LineD havde termin? Jeg har ikke børn endnu, men er gravid i uge 23 + 4. Hvis det ikke bliver til noget denne gang - så vil jeg gerne være med til det samme arrangement en anden gang. Synes det er så godt, at nogle tager det op med et sådant møde.

Hej Linea ville lige vise dig denne:

https://www.baby.dk/debat/27596pi1/ordet-er-frit/tilmelding-til-baboon-cityudflugt-den-15--november.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.