Stem på hvilken dato du bedst kan (Baboon City-udflugt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
umiddelbart kan jeg alle dage Men der kan selvfølgelig nå at komme ting i kalenderen lidt endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

Lone Jakobsen

26. september 2009

Mira0911

Der var mange flere som tilmeldte sig i den tråd jeg startede for noget tid siden... Håber da ikke de er sprunget fra...

Anmeld

26. september 2009

Lone Jakobsen

Dutte84 skriver:

Der var mange flere som tilmeldte sig i den tråd jeg startede for noget tid siden... Håber da ikke de er sprunget fra...

ja synes også der var alt for lidt på den her... ku da godt ønske vi blev en stor gruppe

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Altså der er jo flere som har stemt så det jo bare og lave et nyt indlæg med dato og så lade den folk tilmelde sig og poppe den op hverdag så skal der nok komme nogen på. Det jo svært at tilmelde sig når man ikke har en præcis dato og + der er jo noget tid til endnu så det ikke sikkert alle ved hvad der skal ske til den tid så bare frem med et nyt indlæg med dato tid og adresse så skal folk nok tilmelde sig inden for de næste 2 måneder.

Anmeld

26. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Altså der er jo flere som har stemt så det jo bare og lave et nyt indlæg med dato og så lade den folk tilmelde sig og poppe den op hverdag så skal der nok komme nogen på. Det jo svært at tilmelde sig når man ikke har en præcis dato og + der er jo noget tid til endnu så det ikke sikkert alle ved hvad der skal ske til den tid så bare frem med et nyt indlæg med dato tid og adresse så skal folk nok tilmelde sig inden for de næste 2 måneder.

Vil ikke oprette en tråd igen, for så ender det med vi er 10 forskellige som gør det, og så er ordet frit kun fyldt med "Baboon tråde"

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Vil ikke oprette en tråd igen, for så ender det med vi er 10 forskellige som gør det, og så er ordet frit kun fyldt med "Baboon tråde"

Nu var det os mere til tråd starteren men man skal jo blive ved med at poppe den om og det var det du glemte og derfor blev der lavet en ny.

Men de 2 tråde der har været har kun været med afstemning og det jo ikke en tilmeldings indlæg og det er jo det vi skal have op nu og så så skal hives frem hele tiden   Lige ind til dagen vi skal afsted.

Anmeld

26. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Nu var det os mere til tråd starteren men man skal jo blive ved med at poppe den om og det var det du glemte og derfor blev der lavet en ny.

Men de 2 tråde der har været har kun været med afstemning og det jo ikke en tilmeldings indlæg og det er jo det vi skal have op nu og så så skal hives frem hele tiden   Lige ind til dagen vi skal afsted.

Nå, skulle jeg poppe den frem hver dag... Synes da jeg gjorde mit bedste, et par gange om ugen! :O)

Nu får Frkt lov til at stå for det... :O)

Anmeld

26. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Nå, skulle jeg poppe den frem hver dag... Synes da jeg gjorde mit bedste, et par gange om ugen! :O)

Nu får Frkt lov til at stå for det... :O)

nej det behøver ikke være hver dag men tit for ellers er det den forsvinder i resten af debatterne så man ikke kan finde dem 

Men lad os få FrkT til at gøre det og hvis hun ikke vil så gør jeg det 

Nu vil jeg finde sengen.

Kram til dig.

Anmeld

26. september 2009

Mira0911

Diana... skriver:

nej det behøver ikke være hver dag men tit for ellers er det den forsvinder i resten af debatterne så man ikke kan finde dem 

Men lad os få FrkT til at gøre det og hvis hun ikke vil så gør jeg det 

Nu vil jeg finde sengen.

Kram til dig.

Jep... Tror nu nok hun vil gøre det... ;O)

Kan du nu sove godt... :O)

Kram...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.