Stem på hvilken dato du bedst kan (Baboon City-udflugt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Lone Jakobsen

vi kan bedst den 8 novenber.... men ville også ku få det til at lykkedes d. 29....kan sådan set også de andre dage... men da vi kun har Rasmus hjemme...ville det være sjovere en af de andre.
kan dog med sikkerhed ikke den 1 november

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Ansemusen

Wau det ser bare sjovt ud!! Ligge mig  Jeg håber vi har mulighed for at tage til Jylland den weekend det nu bliver. Min kærestes far bor heldigvis lige deromkring, så vi kan sikkert overnatte der hvis det er.

Er det meningen at vi skal ind som gruppe med grupperabat og gå rundt allesammen samlet?

Anmeld

24. september 2009

FrkT

Ansemusen skriver:

Wau det ser bare sjovt ud!! Ligge mig  Jeg håber vi har mulighed for at tage til Jylland den weekend det nu bliver. Min kærestes far bor heldigvis lige deromkring, så vi kan sikkert overnatte der hvis det er.

Er det meningen at vi skal ind som gruppe med grupperabat og gå rundt allesammen samlet?

Vi skal i hvert fald ind som gruppe med rabat - det ville da være dumt andet

Tænker lidt at vi går lidt rundt som gruppe i de forskellige afdelinger (det er delt lidt ind i afdelinger nemlig), og så går frit rundt i den afdeling vi nu er i, og så går samlet videre til en anden afdeling. Men det er ikke noget der er bestemt, det var bare min tanke. Hvad tænker I andre??

Og ja, det er bare et rigtig fedt sted, også lige mig!

HVIS du ikke kan overnatte hos din far, så har vi tre gæsteværelser, så du siger bare til  (det samme gælder også, hvis der er andre der evt. får brug for overnatning).

Anmeld

24. september 2009

LineD

Jeg har skrevet alle datoer, men da jeg har termin 1 december, er det ikke helt sikkert d. 29 passer mig så godt
Men jeg vil da bare vildt gerne med, om ikke andet for at møde lidt dejlige mennesker

Anmeld

24. september 2009

FrkT

Jeg har skrevet alle datoer, men da jeg har termin 1 december, er det ikke helt sikkert d. 29 passer mig så godt
Men jeg vil da bare vildt gerne med, om ikke andet for at møde lidt dejlige mennesker

Hvis du ikke går i fødsel før, så kan du jo bare komme ud forbi mig og så kan vi køre sammen derind i vores eller din bil, for at spare lidt benzin - hvis du har lyst, du kender jo vejen

Anmeld

24. september 2009

LineD

FrkT skriver:

Hvis du ikke går i fødsel før, så kan du jo bare komme ud forbi mig og så kan vi køre sammen derind i vores eller din bil, for at spare lidt benzin - hvis du har lyst, du kender jo vejen

Det synes jeg da vi skal sige er en date Så smart

Anmeld

24. september 2009

FrkT

LineD skriver:

Det synes jeg da vi skal sige er en date Så smart

Super

Og så er det jo også meget bedre for miljøet  (for jeg tænker nemlig hele tiden såååååå meget over sådan noget  - eller noget )

Plus at du har en til at køre dig hvis du nu går i fødsel før tid af at være sammen med alle de små børn

Anmeld

25. september 2009

FrkT

Er der slet ikke flere der vil med???

Anmeld

25. september 2009

Mira0911

FrkT skriver:

Er der slet ikke flere der vil med???

Det håber jeg da...

Anmeld

25. september 2009

FrkT

Dutte84 skriver:

Det håber jeg da...

Også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.