Byld i skridtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2016

Anonym trådstarter

Er nu indlagt på sygehuset. Skal opereres og i fuld narkose, så det var godt at jeg besluttede mig for at banke lidt i bordene.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Er nu indlagt på sygehuset. Skal opereres og i fuld narkose, så det var godt at jeg besluttede mig for at banke lidt i bordene.

Det var det !  

Pøj pøj 

Anmeld Citér

21. februar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Det er da bare rigtig godt, men tænk at der skal så meget til at man bliver taget alvorlig. 

Håber at alt går godt

Anmeld Citér

4. januar 2017

Anonym

Hej

Min datter lider af Hidrosadenitis Suppurativa - en hudlidelse, som egen læge ikke kendte. Efter adskillige ture på skadestue og blive skåret fik hun henvisning til hudlæge. Hun valgte den ved Hovedbanegården http://www.panoptikonhud.dk/ , og den læge hun kom ind til vidste omgående, hvad det var, og viste hende billeder af andre patienter med samme lidelse.
Herfra blev hun henvist til Dermatologisk ambulatorium, Roskilde, som er førende indenfor forskning i dette, og er stadig tilknyttet. Der er løbende taget foto af hendes bylders udvikling. Hun er blevet laseropereret efter grimme ar, og det var været et langt og smertefuldt forløb for hende.
Ikke sjovt at skulle til gallafest med byld under armen , når man er teenager.

Det har kostet uendelig mange penge i cremer (som kun fremstilles på Glostrup Apotek), masser af tid, fri fra uddannelse og lang transportvej for at komme til kontrol, men det har været det hele værd.

http://www.regionsjaelland.dk/sundhed/geo/roskildesygehus/Afdelinger/dermatologisk-afdeling/afsnit-og-funktioner/Sider/dermatologisk-dmbulatorium.aspx

Ved ikke om disse oplysninger kan være til gavn, men det er jo rart at få sat navn på et emne, som ofte er tabubelagt ...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.