Byld i skridtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2016

Anonym

Vent til efter 16 så kan du kontakte en vagtlæge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2016

SaraSH

" Alle os der lider af HS " - Facebook gruppe  du er meget velkommen!

jeg har haft HS i 10 år og haft 5 operationer i fuld narkose og 5 i lokalbedøvelse og 1 uden noget ....... 

Gruppen er fuld af gode råd og forståelse.

jeg selv skiftede mærke på p-piller og har ikke haft en eneste siden. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Klumpe-dumpe

SaraSHirsvang skriver:

jeg har haft HS i 10 år og haft 5 operationer i fuld narkose og 5 i lokalbedøvelse og 1 uden noget ....... 

Tak tak vidste jeg slet ikke der var på FB og har lige meldt mig ind 

Anmeld Citér

19. februar 2016

SaraSH

Klumpe-dumpe skriver:

Tak tak vidste jeg slet ikke der var på FB og har lige meldt mig ind 

Velkommen til så 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Nej det har der vist ikke været interesse i at finde ud af. Både min mormor og min mor døjer også. 

Det gør jeg også selv, på inderlår samt på ballerne. Hos mig er det grundet hidrosadenitis i en "mild" udgave ifølge min hudlæge, mange læger kender ikke til sygdomme. Jeg har været så heldig at jeg kan forebygge med en gel der hedder finacea. Det er selvfølgelig ikke sikkert at det er af samme årsag at du får bylder, ville bare lige nævne sygdommen da det har taget mig rigtig mange år at finde frem til hvorfor at jeg fik bylderne og hvordan at det kunne afhjælpes. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Anonym trådstarter

Min læge henviser til en anden læge i en anden by, hvis det er strengr akut - og vi har ingen bil  har så stærke smerter, at jeg bare har siddet/stået/lagt og grædt hele dagen. Det er en konstant smerte, som kun forværres af, at jeg er til   er ret sikker på, at vagtlægen ikke kan/vil gøre noget. De plejer at sige at den skal være helt klar, før de kan gøre noget 

Anmeld Citér

19. februar 2016

Anonym

SaraSHirsvang skriver:

Havde du din sygdom med i dine overvejelser, da du planlagde graviditet?

Det er så forfærdeligt, når arvelige sygdomme bliver videregivet til børn.

Anmeld Citér

19. februar 2016

Skouboe

Jeg har også døjet meget med bylder, og har prøvet en lang række mere og mere krasse lægemidler og operationer uden varig effekt.

Jeg begyndte at spise efter LCHF principperne af en anden årsag, og til min store overraskelse forsvandt 95% af mine bylder. Jeg er nu kun plaget af en enkelt, der sidder under et gammelt ar og den kan jeg holde nede med medi scrub desinficerende sæbe fra apoteket.

Anmeld Citér

19. februar 2016

Anonym trådstarter

LCHF skulle måske overvejes. Jeg er bare så glad for pasta og lignende 

Har snakket med lægevagten. De kunne selvfølgelig ikke gøre en sk*d, men jeg fik noget penicillin for at betændelsen ikke skulle sprede sig. 

Anmeld Citér

19. februar 2016

SaraSH

Anonym skriver:

Havde du din sygdom med i dine overvejelser, da du planlagde graviditet?

Det er så forfærdeligt, når arvelige sygdomme bliver videregivet til børn.

Jeg vidste ikke at det var HS før 6 måneder siden - ingen læger har ville tage det seriøst og det er først inde for de sidste par måneder at der er kommet rigtig fokus på sygdommen - jeg tænker på at det først er nu at de begynder at forske i den, eller ret og sagt Roskilde er de eneste der forsker i den. Men også den mediedækning sygdommen er begyndt at få.. Det er jo lidt en 'tys tys sygdom' .... Desværre 

så nej det var ikke med i mine overvejelser da vi blev gravide og faktisk fik jeg ikke en eneste under min graviditet 

ingen andre i min familie har HS 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.