Hvad leger de med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. september 2009

Monica

Hej.

Hvad er ynglingslegetøj hos jer lige nu??? Her er det biler - traktor, majetasker, truck, bus, traktor, traktor, traktor.... Lars og Gustav bygger garage af dublo klodserne og så kører de ind og ud, op og ned ad bakke.... Han kan bruge timer på det....

Også selvfølgelig computeren... Dr.dk/oline... Han ælsker kaj og andrea...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Tut

Noah er også helt vild med ALT hvad der kan køre  

Ellers er pegebogen.dk et hit her.

Anmeld

24. september 2009

Kaufie

Same same..... har det hjul kan det bruges....

Jeg har selv lavet en garage af en papkasse - malet den, skåret låger til porte og vinduer, sat håndtag i. Den bruger han meget til hans Postmand Per-biler.

Og så bøger.......

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

Same same..... har det hjul kan det bruges....

Jeg har selv lavet en garage af en papkasse - malet den, skåret låger til porte og vinduer, sat håndtag i. Den bruger han meget til hans Postmand Per-biler.

Og så bøger.......

Wow, må vi se, Fru Krea?

Her er det også biler, især Postmand Per figurer og Thomas Tog.
Også bøger her.

Anmeld

24. september 2009

Helle30

Sofie leger mest med sit køkken. Vi får serveret ca. 65 kopper kaffe hver dag, og hun dækker bord alle mulige steder.
Derudover synes hun jo bare, det er fantastisk at være med far i værkstedet. Dér er mange stykker værktøj og skruer, bolte mv. man kan splitte ud over alt.
Om aftenen når vi hygger er lillesøster det bedste "legetøj". De hygger helt vildt på madrassen på stuegulvet.
Før sengetid er det en bog, der er favoritten. Jeg kan "spørgeJørgen" forfra og bagfra og halvt i søvne.

- Helle

Anmeld

24. september 2009

Juniors mor

Her er det dukke Anders og dukkevognen med pusletasken (indeholdende nøgler, pung og telefon) der hitter - der bliver kørt mange kilometer med den vogn hver dag. Julie tegner også meget, så farver og malebøger er også et hit.
Herudover bliver bogen "Lotte på skadestuen" læst flittigt hver dag...
Helle

Anmeld

24. september 2009

Tynen

*  Dukker, dukkker, dukker, dukker.. Og Anton (Hendes drenge-dukke)
Vi købte sådan en kasse med 20 ting (I Føtex eller Bilka) til hendes dukker..
Højstol, gynge (Særklasse hit!), gåvogn, seng m.m. + et puslebord ved siden af og det har simpelthen været et hit!

* Hendes Brio- feat Thomastog - Så fedt at man kan mixe de 2 mærker

* "Lege/plastik-mad" - Mest når hun skal lave mad til Liserne eller hendes far

*  Derudover kan jeg stærkt anbefale MODELLERVOKS!
Hold op hvor bruger hun meget tid på at lave "Miav" (For kat er jo så utrolig svært at sige   ) og rulle det ud og rive fra hinanden.
Hun har leget med det hver dag i 3 uger nu og det lader ikke til at hun har tænkt sig at stoppe foreløbig.

Anmeld

24. september 2009

Kaufie

Tynen skriver:

*  Derudover kan jeg stærkt anbefale MODELLERVOKS!
Hold op hvor bruger hun meget tid på at lave "Miav" (For kat er jo så utrolig svært at sige   ) og rulle det ud og rive fra hinanden.
Hun har leget med det hver dag i 3 uger nu og det lader ikke til at hun har tænkt sig at stoppe foreløbig.

Jep - det kan William også bruge lang tid på (det er alt over ½ time!!). Vi har nok 50 køleskabsmagneter med uidentificérbare dyr.......

Men det kræver, at mor eller far sidder ved siden af og hjælper.

Og specielt moren har et problem med at se på at drengen BLANDER farverne, så de alle med tiden bliver den samme grøn-blå-brune grumsede masse....Hvordan undgår man at lade sig gå på af det?

Anmeld

24. september 2009

Tikki

Dukker helt vildt og hendes dukkevogn - ellers legepladsen lige udenfor vores dør. Der er hun fra hun kommer hjem til hun skal i seng pt. 

Ellers så er det en lille sminketaske, jeg har lavet (fordi hun blev ved med at stjæle min) og dansen til musik. Hun tuller rigtigt meget uden rigtigt at lege med noget. Ja, og så fjernsynet  

Anmeld

24. september 2009

Tynen

Kaufie skriver:

Jep - det kan William også bruge lang tid på (det er alt over ½ time!!). Vi har nok 50 køleskabsmagneter med uidentificérbare dyr.......

Men det kræver, at mor eller far sidder ved siden af og hjælper.

Og specielt moren har et problem med at se på at drengen BLANDER farverne, så de alle med tiden bliver den samme grøn-blå-brune grumsede masse....Hvordan undgår man at lade sig gå på af det?

HAHAHA!!!!!!!!
Troede sgu jeg var den eneste med modeller-OCD..
Jeg er faktisk så ringe til at tackle det at jeg kun giver hende matchende farver (Du ved fx. en rød og en pink) at lege med så de ikke bliver blandet til grums

Jeg har også en snert når vi leger med Duplo.
"Ej Stella! Skal vi nu ikke holde alle husets vægge kun med blå klodser.. Så kan vi bygge med de gule bagefter!" (Ville jeg super gerne have sagt!! )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.