ja, okay...æv. Det er godt nok hårdt at putte en grædende baby hver aften
.....også for min ryg
. Især fordi han bare var så nem da han var 1-2 mdr.
Vi samsover....eller han ligger i sin tremmeseng, hvor den ene side er taget af og som ligger op til min side af sengen (det er dejligt nemt når han skal ammes og hyggeligt når han ikke holder mig vågen med sin snorken
). Han falder ikke i søvn når man sidder og nusser med ham.....han leger og hygger indtil han bliver overtræt og så skriger han. Han skal tvinges til at overgi sig og jo senere vi putter jo sværere er han at putte. Han vil ikke ligge tæt og putte og han vil ikke ligge på maven af os længere......ihvertfald ikke og putte
. Hvis vi ikke havde vores fastvikle når han er ekstra pjevset, så ved jeg ikke hvad vi skulle gøre. For der finder han ro (somregl). Det hjælper ikke at svøbe længere......men han bokser så hellere ikke mere.
Vi har været til kiropraktor og Jeg håber det hjælper lidt når han bliver låst op i nakken, men jeg tvivler. Han er kun ganske lidt låst i den ene side.
Han er meget godt med motorisk (han er hurtigere end gennemsnittet) og jeg tænker det måske også kan gøre han er mere urolig end gennemsnittet? Han har kun haft et par dages pause mellem udviklingsspring (evt også appetidspring)? Når han har et hvilket som helst spring så vil han ammes hver anden time om natten.....nøj det er hårdt
. Nu må spring 4 gerne stoppe (det har varet en uge
).
Jeg må væbne mig med tålmodighed.....hold nu op det er svært når han græder fordi han er træt og ikke vil overgi sig til søvnen.
Anmeld
Citér