Er anonym så jeg ikke kan blive sporet tilbage til i tilfælde af at jeg skal indberette det her...
Jeg sidder i en rigtig rigtig træls situation, de fleste har nok set at DF's Marie Krarup var ude og snakke om at man skulle skælde sine børn ud for at man opdragede dem, og i den forbindelse også mente at en ørefin og et rap over fingerne ikke var noget hun betegnede som vold..
Jeg skrev så på min private facebook omkring hvor vred og foruroliget jeg var over denne udmeldelse fra en politiker.. Når man tager i betragtning at det er 19 år siden at revselsesretten ophørte, og det blev forbudt at ligge en hånd på sine børn.
En af mine tidligere skole kammerater som jeg ikke rigtig ses med mere, stod dog op for at det var i orden, og det ikke var vold at give sine børn en endefuld så længe det ikke blødte eller der kom blå mærker.. 
Har siddet og diskuteret frem og tilbage med hende et stykke tid, og hun siger åbenlyst at hun ikke har noget imod at give hendes 3 årige og ikke engang 1 årige en endefuld hvis der er behov for det..
Har prøvet at forklare hende at en røvfuld ER vold og det er egentlig ikke til at diskutere for det står i loven at man ikke må påføre fysisk afstraffelse..
Hun vil slet ikke høre, og mener hun ved at hendes børn har det godt, og hun havde selv en voldelig far, så at hun "kun" giver dem en røvfuld er ingenting..
Jeg står og vurdere om hvorvidt jeg burde smide en bekymrende anmeldelse omkring det for hun mener virkelig at det hun gør ikke er forkert, og bare fordi det er mindre end det hun selv oplevede som barn, så er det åbenbart ikke vold... Og tænker det kunne være godt at kommunen kom ind over og måske fik tvunget dem ud og fik noget støtte i hvordan man opdrager sit barn, uden vold..
Jeg er virkelig bekymret for de børn, og føler mig meget frustreret..
Hvad ville i gøre? Og hvis man skulle lave en anonym anmeldelse hvordan kaster man sig så ud i det???
Anmeld
Citér