Nu skal du bare huske du kun kender langt under halvdelen af den virkelige sandhed, og kan tolke det jeg skriver forkert. men ok.
Far vil gerne betale halvdelen til børnehaven.
men det skal da ikke være en indtjening til mor?
Selvfølgelig skal far ikke bidrage til mor har et godt liv. når mor valgte at smutte fra alt gæld, hus, og hund. for selv at leve luksus.? ej vel. 
Jeg tror simpelthen min præmis er forkert, og jeg derfor ikke forstår. For en hver indtjening hjemme hos mig går mere eller mindre til børnene, om det er huslejen, maden, indkøb til kolonihaven og ja så de udgifter der er tydeligt til dem: institution, tøj, sko, fritidsinteresser osv. Mine største laster er stof og garn og ja det er oftest til dem også eller til salg, nå ja og så støvler på tilbud til mig selv
så skulle jeg ende med at være enlig og få tilskud fra far ved jeg, at han ved min 1. Prioritet er ungerne og pengene er til dem også dem man ikke direkte kan sige: nu betaler hun til børnene. Ved godt det er naivt at tro alle har det sådan. Og jeg ved også far jo skal have en bolig med plads til børnene osv.
Og så er der jo også den præmis at det er dyrere at være i to familier, for hvor vi kan tage på ferier sammen, holde fødselsdage sammen, have turbo i en weekend og så næste slappe af osv. Så er der nu to familier der skal have ferier og oplevelser mm. Og i princippet skal far ikke finansiere mors oplevelser, men tænker alligevel okay de ordinære tilskud som jeg også får som værende blot forældre de skal vel netop være det eller ja ved det ikke - synes det bliver sp småligt og tænker det må være dyrere at være enlig mor end være mig i er forhold
Anmeld
Citér