Hvordan foregår igangsættelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2016

BigHope13

Mullesmith skriver:

5 timer  det var hurtigt. Gjorde hindeløsning ondt??

Ja, altså fik taget vandet kl 08 og fik så lagt vedrop omkring kl 16 og 21.17 var han ude efter en times presseveer.

det var ikke den rareste fødsel da jeg fik vestorm og de 3-4 timer forinden presseveer var et rent helvede for mig

jeg synes ikke hindeløsningen gjorde særlig ondt, det var bestemt ikke rart og efterfølgende var det personligt lidt ubehageligt da jeg begyndte at tegnbløde, synes bare selv det var lidt voldsomt, men nej det gjorde ikke ondt og det var nok med til at modne det hele lidt dernede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2016

Mullesmith

BigHope13 skriver:

Ja, altså fik taget vandet kl 08 og fik så lagt vedrop omkring kl 16 og 21.17 var han ude efter en times presseveer.

det var ikke den rareste fødsel da jeg fik vestorm og de 3-4 timer forinden presseveer var et rent helvede for mig

jeg synes ikke hindeløsningen gjorde særlig ondt, det var bestemt ikke rart og efterfølgende var det personligt lidt ubehageligt da jeg begyndte at tegnbløde, synes bare selv det var lidt voldsomt, men nej det gjorde ikke ondt og det var nok med til at modne det hele lidt dernede 

Okay, er spændt på hvad jeg skal igennem �� 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mullesmith skriver:

Jeg ville lige høre nogen erfaringer med igangsættelse, ikke fordi jeg skal lige nu, men hvis ikke snart babyboy vil ud så overskrider vi terminsdato på torsdag og han er jo efter scanningen en ret stor basse så vil bare gerne høre lidt om det hvis det bliver aktuelt  

jeg fik lagt ballonkateter torsdag eftermiddag, som jeg stort set intet mærkede til, fredag morgen prikkede de hul på vandet og efter en time fik jeg vedrop. Derefter fik jeg meget kraftige veer - nogle udenfor skala, men pga. lattergassen og epidural kunne jeg ikke mærke dem og sov stort set hele tiden indtil jeg blev sendt til kejsersnit (jeg åbnede mig ikke nok, hendes hånd lå i vejen og så dykkede hendes hjerterytme)...

Anmeld Citér

9. februar 2016

Rtjm05

Mullesmith skriver:

Hvorfor skal du sættes igang så tidligt? 

Pga at jeg har diabetes....

Anmeld Citér

9. februar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Mullesmith skriver:

Hvor store var dine børn? 

Min datter var 4500 g 

min søn kun 4000 g 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.