Hej,
Jeg er mor til en 3årig, hvor jeg ikke længere er sammen med faren fordi han fandt en anden og mere spændende model..
Min 3årige søn er nøje planlagt og mere en afgørelse fremfor en lyst.. Jeg var ikke skruk og heller var faren - men samtalen gik på bliver alle det og bliver man nogensinde KLAR eller bliver man først klar når man sidder med den lille ny i armene..?? Så afgørelse var iværksæt - INGEN fortryder man har fået børn, men man risikere at fortryde hvis man ikke fik dem..
Jeg er sammen med en ny kæreste og pludselig er jeg SUPER SKRUK - men nu ved jeg selvfølgelig også hvad det betyder og hvor STOR en gave et barn er..
MEN, jeg ønsker for alt i verden ikke at stå med endnu et delebarn - hvordan forberede man sig som kærester??
Hvilke spørgsmål skal afklares inden man iværksætter projekt baby??
Hvad er vigtig at få afdiskuteret??
Hvad skal / bør man være enige om??
Jeg er helt på barbund med en samtale jeg føler er NØDVENDIG nu for at stoppe mit ellers tankemyller.. Men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal starte den og hvordan jeg skal gribe den an.. Jeg har brug for helt præcise forslag og gerne helt ud i div detaljer spørgsmål..
Håber i vil hjælpe.. 
Anmeld
Citér