Godt nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Nadi

Lise skriver:

Simon vil sgu heller ikke have en lillesøster eller lillebror. Han vil hellere have en bolle eller frikadeller med sovs   

Han fatter heller ingenting. Han tror det er ham selv der har en baby i maven - eller at babyen bor inde i min mund...

Klasse!! Det var dagens grin
Frikadeller med sovs   

Oliver's kusine er et halvt år ældre end ham, og hun siger også tit hun gerne vil se babyen eller om jeg ikke lige kan ta den ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Rasmine

Dejligt Line...

Anmeld

24. september 2009

Tut

Nadi skriver:

Klasse!! Det var dagens grin
Frikadeller med sovs   

Oliver's kusine er et halvt år ældre end ham, og hun siger også tit hun gerne vil se babyen eller om jeg ikke lige kan ta den ud...

Noah er helt vild med maven/lillesøster.

Han siger nogen gange at Nana skal ud og lege.

Og nogen gange når hun sparker og det gør naller, så siger jeg av - hvor han svarer at Nana må ik slå mor.

Vi har sagt til ham at når Nana kommer så skal han hjælpe far og mor med at passe hende, og så siger han at han skal give hende sut og give hende dyne.

Men man kan jo aldrig regne med hvordan de reagerer før man står med lillesøster i armene. 

Anmeld

24. september 2009

Monica

Tillykke Line...
Har gået og tænkt på om du tog en sæt tvillinger  mere...

Apropos , så kunne jeg godt spise kage nu... Men har ikke noget...

Moni

Anmeld

24. september 2009

linemus

mortil4 skriver:

ihh tillykke line, det var da godt nok lige gået min næse forbi at er gravid, dejligt med en 4 børns mor mere her i vores lille dejligt juli gruppe.

sikke en "lettelse" at få at vide der ikke er 2 der inde, havde selv  mareridt indtil vi fandt ud af der var 1, manden jokede også med at der nok var 3 der inde... funny funny..... not

knus louise

Ha, vi snakkede også om, at der måtte være tre, ellers var det da for let Synes også jeg har kvalme nok til trillinger, men de kunne heldigvis kun se en. Glæder mig til at have tid til at fordybe mig i den lille baby og bare sidde og nusse, fordi man kan

Anmeld

24. september 2009

linemus

Nadi skriver:

Det er bare så fedt!!! Og stort TILLYKKE med babyen, det har jeg vist slet ikke fået sagt. Det er da bare så vild og dejligt for jer.

Og skønt at der er en lille sputnik med et fint hjerteblink

Skriv lige når I har givet Sebastian nyheden og fortælom hans reaktion. Når vihar spurgt Oliver om han ville have en lillebror eller lillesøster siger han NEJ, så spørg viom han vilhaveen hund og så kommer der et klingende JA  

Da vi fortalte Sebastian det, da jeg ventede tvillingerne, reagerede han næsten ikke. Han var jo også kun de der 2,5 år og var egentlig ret ligeglad. Han forstod det vist ikke rigtig. Først da maven begyndte at blive kæmpestor, viste han en smule interesse, men ikke meget.

Så det bliver jo noget helt andet nu, hvor han er 5 år og forstår alt. Han forstår jo så også de negative sider af det, så det er jo ekstra spændende. Heldigvis er der kun én derinde - det var min største frygt for hans skyld at der var to igen.

Anmeld

24. september 2009

linemus

Lise skriver:

Simon vil sgu heller ikke have en lillesøster eller lillebror. Han vil hellere have en bolle eller frikadeller med sovs   

Han fatter heller ingenting. Han tror det er ham selv der har en baby i maven - eller at babyen bor inde i min mund...

Ha ha, frikadeller  med sovs er jo heller ikke lige sådan at kimse ad ;D

Jeg kender en, hvis niece tudbrølede da hun så den store mave, fordi hun troede moster havde SPIST babyen

Anmeld

24. september 2009

linemus

Monica skriver:

Tillykke Line...
Har gået og tænkt på om du tog en sæt tvillinger  mere...

Apropos , så kunne jeg godt spise kage nu... Men har ikke noget...

Moni

Puha, kage   Jeg har det bare så skidt med slik og kage for tiden, så den er helt gal. Jeg kan slet ikke kende mig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.