Godt nyt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. september 2009

linemus

Så var jeg til scanning igen. Det er 14 dage siden sidst, hvor de kun kunne se en blommesæk. Der er nu en lille bitte spunk med et bankende hjerte   Jeg er ca. 7+3, dvs. termin d.9. maj. Blødningen var ellers holdt op, men kom så igen i går, men de mente bare, det var pga. hormonforandringer og slimhinde og noget, så det skulle jeg ikke bekymre mig om, når det var så lidt, så det prøver jeg at lade være med. OG DER ER KUN ÈN!!! Pyh! Jeg har ellers kvalme nok til trillinger denne gang 

Nu skal vi så lige have det fortalt til Sebastian. Måske i dag, for vi tør ikke vente en måned mere og risikere at det slipper ud, så han får det at vide af andre. Hele familien ved det jo og har lidt svært ved at kommentere det ind imellem. Er spændt på, hvordan han tager det. Han vil nok hellere have en hund eller en kat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

ivfmarie

Yay!!

Feeedt og tillykke!

Anmeld

23. september 2009

Tut

Ih hvor er det dejligt.

Og SKØNT at der kun er én

Endnu engang tillykke...

Jeg håber du føder d. 9 maj 2010, det er nemlig min 1 års bryllupsdag  

Anmeld

23. september 2009

Louise mortil4

ihh tillykke line, det var da godt nok lige gået min næse forbi at er gravid, dejligt med en 4 børns mor mere her i vores lille dejligt juli gruppe.

sikke en "lettelse" at få at vide der ikke er 2 der inde, havde selv  mareridt indtil vi fandt ud af der var 1, manden jokede også med at der nok var 3 der inde... funny funny..... not

knus louise

Anmeld

23. september 2009

Kaufie

Dejligt Line!!

Anmeld

23. september 2009

Lise

Sikke dejlige nyheder Line

Anmeld

23. september 2009

Tynen

Åh, hvor er det godt at høre Line!

Og WOW! Fik sgu da lige et chok!!!
7+3!!! Allerede?
Synes sgu da det var forleden at din graviditet "startede" mens min endte..
Hvor går tiden dog stærkt.

Og du får sgu lige endnu en med på vejen..
Det der kvalme kan sgu tage livet af en!

Anmeld

23. september 2009

Lene76

ej hvor fedt... Tillykke med den lille reje.... 7+3 vildt som tiden går.

Anmeld

23. september 2009

Nadi

Det er bare så fedt!!! Og stort TILLYKKE med babyen, det har jeg vist slet ikke fået sagt. Det er da bare så vild og dejligt for jer.

Og skønt at der er en lille sputnik med et fint hjerteblink

Skriv lige når I har givet Sebastian nyheden og fortælom hans reaktion. Når vihar spurgt Oliver om han ville have en lillebror eller lillesøster siger han NEJ, så spørg viom han vilhaveen hund og så kommer der et klingende JA  

Anmeld

23. september 2009

Lise

Nadi skriver:

Når vihar spurgt Oliver om han ville have en lillebror eller lillesøster siger han NEJ, så spørg viom han vilhaveen hund og så kommer der et klingende JA  

Simon vil sgu heller ikke have en lillesøster eller lillebror. Han vil hellere have en bolle eller frikadeller med sovs   

Han fatter heller ingenting. Han tror det er ham selv der har en baby i maven - eller at babyen bor inde i min mund...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.