Bryllup - hvem skal føre en op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2016

Hike

Min ældste datter, som på det tidspunkt var 3 1/2 førte mig op. 

Min far er død, og til vores kirkebryllup var kun inviteret mandens forældre samt min mor og søster.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

ikke at det overhovedet er aktuelt, men på sigt, vil min kæreste gerne giftes vi snakker stort bryllup med det hele.

jeg er i midlertidig ikke fan af ideen, vil egentlig godt giftes, men så skal det bare være på rådhuset og lillet og intimt.

- nu går jeg hjemme på barsel og har tid til at tænker over en masse ting, og så tænker jeg om det egentlig har mere at gøre med at jeg ikke har nogen til at føre mig op.

jeg har ikke kontakt til min far, har ingen søskende, ingen mandelige venner, der er faktisk kun min kæreste og morfar, af det modsatte køn, og til den tid er det ikke sikkert min morfar er her, og kunne også forstille mig, at han ikke ville være vild med ideen.

så hvem førte jer op?

Min far førte mig op. 

Men du kan da også vælge at du selv gå der op. Eller at dig og din mand går sammen. Det bestemmer du da selv.

Anmeld Citér

29. januar 2016

Sprit25

Hvis din morfar er her synes jeg du skal spørge ham. Åh han vil blive stolt. 

Ellers din mor, en veninde, din mands bror (hvis han har sådan en)

Anmeld Citér

29. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

ikke at det overhovedet er aktuelt, men på sigt, vil min kæreste gerne giftes vi snakker stort bryllup med det hele.

jeg er i midlertidig ikke fan af ideen, vil egentlig godt giftes, men så skal det bare være på rådhuset og lillet og intimt.

- nu går jeg hjemme på barsel og har tid til at tænker over en masse ting, og så tænker jeg om det egentlig har mere at gøre med at jeg ikke har nogen til at føre mig op.

jeg har ikke kontakt til min far, har ingen søskende, ingen mandelige venner, der er faktisk kun min kæreste og morfar, af det modsatte køn, og til den tid er det ikke sikkert min morfar er her, og kunne også forstille mig, at han ikke ville være vild med ideen.

så hvem førte jer op?

Jeg ville personligt hade at blive ført op ad kirkegulvet mens alle kigge de så hvis vi var blevet gift i en kirke ville jeg bare have stået op ved alteret sammen med min kommende mand

Anmeld Citér

1. februar 2016

SMC

Anonym skriver:

så hvem førte jer op?

Jeg kender ikke så meget til rådhusbryllupper, men dem jeg har været til, har alle ventet udenfor, og er så blevet 'kaldt' ind. Der har ikke sådan været plads eller mulighed for at blive 'ført op af gulvet', ej heller har det været oplagt. 

Jeg tænker det er mere aktuelt at tænke på, hvis det er kirkebryllup??? 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Ciss

Min far gjorde det - men jeg var egentlig lidt overrasket over at han ville. Hvis han ikke havde villet, ville jeg have gået selv.

Det kan du også.

Du er en voksen, selvstændig og helt sikkert på alle måder flot kvinde. Bortset fra at traditionen hænger igen efter den gang, hvor piger blev foræret væk ved bryllupet som en anden handelsgenstand, har det absolut ingen praktisk betydning, og har man ikke en person, det er naturligt at gå turen sammen med, så kan man godt gå alene. Det bliver flot alligevel.

Anmeld Citér

1. februar 2016

Melm

Jeg skal giftes til sommer, og der skal min søn og datter følge mig op, de er til den tid 3,5 og 1,5 år❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.