Bryllup - hvem skal føre en op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2016

Leneur

Anonym skriver:

ikke at det overhovedet er aktuelt, men på sigt, vil min kæreste gerne giftes vi snakker stort bryllup med det hele.

jeg er i midlertidig ikke fan af ideen, vil egentlig godt giftes, men så skal det bare være på rådhuset og lillet og intimt.

- nu går jeg hjemme på barsel og har tid til at tænker over en masse ting, og så tænker jeg om det egentlig har mere at gøre med at jeg ikke har nogen til at føre mig op.

jeg har ikke kontakt til min far, har ingen søskende, ingen mandelige venner, der er faktisk kun min kæreste og morfar, af det modsatte køn, og til den tid er det ikke sikkert min morfar er her, og kunne også forstille mig, at han ikke ville være vild med ideen.

så hvem førte jer op?

Min ene kusine blev ført op ad hendes bror og søster. En blev ført op ad hendes datter, nevøer og niecer. Jeg er ikke selv gift og bliver det vist aldrig. 

Vil så lige indskyde at et rådhusbryllup godt kan være meget romantisk alt efter location. Min ene søster blev gift i Ebeltoft og det er det mest hyggelge og romantiske bryllup jeg har været med til også selvom jeg har været med til en del kirkebryllupper. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

SandraXOXO

Når jeg skal giftes rigtigt. If ever  Så går jeg selv op. Ingen skal gi mig væk, jeg er sku min egen!  

Anmeld Citér

28. januar 2016

klmf

Vi gik op sammen. Jeg skal ikke 'gives væk' af nogen mand, jeg kan godt selv gå ind i et ægteskab  Synes det var det helt rigtige når vi nu har børn og hus osv.sammen. Min far var også helst fri.

Anmeld Citér

28. januar 2016

MyDream

Min mand og jeg gik sammen, og det var vi rigtig glade for  Jeg har ellers et godt forhold til min far, men vi valgte, at vi ville gå sammen, fordi vi ikke ønskede, at det skulle være så formelt.

Vi holdt et meget lille bryllup kun for de ALLER nærmeste, og vores bryllup var meget som et rådhusbryllup uden hvid kjole mm. (bare i kirken, fordi jeg gerne ville have, at det var et romantisk sted, og at det ikke var ovre på 10 min., men samtidig stille og roligt). Vi havde den bedste dag!

Jeg havde altid kun tænkt på, at man kunne holde et lille uformelt bryllup på eks. rådhus eller stort hvidt kirkebryllup. Men vi kunne vælge stort set lige, hvordan vi ville have, at vores bryllup skulle være - selvom at det var i kirken 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

ikke at det overhovedet er aktuelt, men på sigt, vil min kæreste gerne giftes vi snakker stort bryllup med det hele.

jeg er i midlertidig ikke fan af ideen, vil egentlig godt giftes, men så skal det bare være på rådhuset og lillet og intimt.

- nu går jeg hjemme på barsel og har tid til at tænker over en masse ting, og så tænker jeg om det egentlig har mere at gøre med at jeg ikke har nogen til at føre mig op.

jeg har ikke kontakt til min far, har ingen søskende, ingen mandelige venner, der er faktisk kun min kæreste og morfar, af det modsatte køn, og til den tid er det ikke sikkert min morfar er her, og kunne også forstille mig, at han ikke ville være vild med ideen.

så hvem førte jer op?

Kan din mor ikke føre dig op? :-)

Anmeld Citér

28. januar 2016

Camillago

Jeg har været til et bryllup, hvor brudeparret  sammen gik op ad kirkegulvet. Det var faktisk ret fint og også noget, jeg selv kunne finde på. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Bebe89

Vi skal giftes til sommer og vi har valgt at følges op. Det synes jeg personligt er så smukt, man følges til den store dag 

Som en anden skrev - det er en fælles beslutning, derfor gør vi det sammen. I øvrigt bor vi sammen og har et barn, så jeg synes det ville være lidt underligt hvis man far skulle "give mig væk" 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Dorthe1986

Min far døde 7 måneder før jeg skulle giftes så det blev min storebror der førte mig op 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

så hvem førte jer op?

Vi fulgtes ad - med vores tre unger. Jeg skulle ikke gives væk - vi havde jo børn sammen, så det ville virke helt skørt. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

MetteT

Har heller ikke kontakt til min far.. Så da jeg blev gift for 7 år siden var det min morfar der førte mig op... Den eneste rigtige til det job.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.