Bryllup - hvem skal føre en op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
26 svar
7 synes godt om
28. januar 2016

Anonym trådstarter

ikke at det overhovedet er aktuelt, men på sigt, vil min kæreste gerne giftes vi snakker stort bryllup med det hele.

jeg er i midlertidig ikke fan af ideen, vil egentlig godt giftes, men så skal det bare være på rådhuset og lillet og intimt.

- nu går jeg hjemme på barsel og har tid til at tænker over en masse ting, og så tænker jeg om det egentlig har mere at gøre med at jeg ikke har nogen til at føre mig op.

jeg har ikke kontakt til min far, har ingen søskende, ingen mandelige venner, der er faktisk kun min kæreste og morfar, af det modsatte køn, og til den tid er det ikke sikkert min morfar er her, og kunne også forstille mig, at han ikke ville være vild med ideen.

så hvem førte jer op?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Loa

Det gjorde min far, men tænker om man overhovedet behøver nogen? 

Ellers er der måske en mand i din kærestes familie du kunne forestille dig?

Anmeld Citér

28. januar 2016

Becks

Anonym skriver:

ikke at det overhovedet er aktuelt, men på sigt, vil min kæreste gerne giftes vi snakker stort bryllup med det hele.

jeg er i midlertidig ikke fan af ideen, vil egentlig godt giftes, men så skal det bare være på rådhuset og lillet og intimt.

- nu går jeg hjemme på barsel og har tid til at tænker over en masse ting, og så tænker jeg om det egentlig har mere at gøre med at jeg ikke har nogen til at føre mig op.

jeg har ikke kontakt til min far, har ingen søskende, ingen mandelige venner, der er faktisk kun min kæreste og morfar, af det modsatte køn, og til den tid er det ikke sikkert min morfar er her, og kunne også forstille mig, at han ikke ville være vild med ideen.

så hvem førte jer op?

Da min søster blev gift for 20 år siden, fulgte min mor hende op :)

Anmeld Citér

28. januar 2016

Carina:-)

Mit var på en herregård ( med borgmesteren) så ingen førte mig op

til en venindes sidste år var det en god ven der førte hende op

Og ikke en undrede sig selv om hendes far lever for de har et anstrengt forhold

Men ellers så tror jeg nu din morfar vil se det som en smuk ting at følge dig op på din bryllupsdag-

Men det vigtigste er at du finder en løsning som gør dig glad,du kunne evt gå selv? 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Kløver

Anonym skriver:

så hvem førte jer op?

Nu har jeg 2 fædre og den ene førte mig op. Stod jeg i din situation ville jeg enten selv gå op, eller få min mor til at "give mig væk"  

Anmeld Citér

28. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Min mor skal følge mig 

Anmeld Citér

28. januar 2016

An&Jo

Jeg ønskede ikke at min far skulle føre mig op, jeg overvejede at spørge min svigerfar, men endte til sidst med at sige at det var vores drenge der skulle føre mig op.. 

Vi blev gift hjemme i haven, men lidt traditionelt ville jeg have, så vi udvekslede også ringe osv selvom vi blev viet af en rådmand.. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

hekran

Vi fulgtes

Det var vores beslutning og vores dag og vi valgte at gøre det sammen.

Anmeld Citér

28. januar 2016

CarinaSB

Anonym skriver:

så hvem førte jer op?

Det gjorde min morfar :) Min far døde i september 2012 og jeg blev gift i April 2013 :)

Anmeld Citér

28. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hvis ikke din morfar, så ville jeg få en tæt veninde, søster eller min mor til at føre mig op hvis jeg var dig....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.