Er på bar bund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2016

alenemor42

Et menneske der ingen tolerance har overfor et 8 uger gammelt spædbarn er dybt bekymrende!  

Det vil kun blive værre jo ældre dit barn bliver og kræver mere.

Jeg mener dit barn er I overhængende fare for at blive udsat for vold, hvis han ikke allerede har været udsat for det.

Jeg syntes du uden at blinke skal få lavet en aftale med venner og familie  om at i kan komme væk hurtigst muligt. Ellers kontakt et krise center !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Anonym

Jeg synes han lyder totalt ustabil. Jeg ville aldrig, aldrig, tolerere en far der var bare den mindste voldsom med mit barn. Eller med mine dyr for den sags skyld! Havde han bare så meget som taget hårdt fat i mine dyr havde jeg skredet. Forstår godt du er i vildrede, det er en ubehagelig situation at stå i. Men! Synes egentlig ikle du skal lægge så meget vægt på om det er ham der har fået jeres søns mund til at bløde for det vil han sige ikle er hans skyld - du må holde dig til fakta. Og det er at han er utålmodig og ikke kan håndtere at være rolig nær et spædbarn! Bare dét er rigelig info til kraftigt at overveje at forlade ham! 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Bella&Lina

Kan han have en fødselsreaktion?

Anmeld Citér

25. januar 2016

jenny4

Anonym skriver:

Jo jeg bliver også selv mega frustreret nogle gange, men mine bevægelser bliver ikke voldsomme overfor mit barn .. Prøvede jo at snakke med ham, sags svare set udefra, og SF hvad jeg kunne høre og tilfældet under hele, synes jeg bare virkede lidt for .. Ja tilfældigt .. Og så fordi der altså bare var blod over der hele.. Det er bare måden han fortæller det på, hans kropssprog og væremåde efter set skete. Han virker umiddelbart ret ligeglad med lige nu jeg havde list svært ved at tro på ham .. Han ee bare typen bpr han mister tålmodigheden smadre han de ting see irritere ham , alle ting i vores hjem har fået en tuenigennem huset ( dog ikke mig ) men selv dyrene osv.. Synes bare tilfældigheden i at hans finger kradser vores søn der, hvor han tilsyneladende skulle havde banket hovedet ind i hans skulder bliver rent igen.. Kan godt være jeg overreagere , men synes bare han bliver værre og værre temperemant mæssigt 

Okay det lyder som om der også er en historik som taler for at din kæreste har et problem med at styre sit temperament - og naturligt vil dette blive forstærket i en presset situation som det er at blive forældre.

Det er jo svært at vide for os hvor grelt det er, men jeg synes du skal prøve at holde øje med ham og evt aftale at du har lov til at overtage når situationen spidser til. Samtidig skal du tage en snak med din sundhedsplejerske og få hende til at besøge jer og se din kæreste med jeres barn, høre hans oplevelse ift at blive far og måske vurdere om han kunne have en fødselsreaktion.

Og så skal du vurdere om du tør stole på din kæreste (som du jo må elske et eller andet sted siden i har valgt at blive forældre sammen), hjælpe ham til at få hjælp til temperamentet og være klar til at gå hvis han ikle er god for jer. Og så snak med dine forældre eller gode veninder om det her. Uanset hvad du vælger får du brug for støtte.

Anmeld Citér

25. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle.. Skriver her fordi jeg er totalt på bar bund.. Der bliver lidt langt, men har brug for hjælp!! 

Sagen er den at, min kæreste virkelig ingen tålmodighed har, og det dræner alt og alle for energi .. Vi fik en dejlig dreng for 8 uger siden .. Desværre går amningen af lort så han får også flaske .. Vires søn er meget mor syg lige for tiden, sp han bliver hys når han er ved din far, og så bliver far lige så hys .. 

Forleden da han gav vores sæb flaske ( og også havde mistet tålmodigheden ) så jeg han bare tvang den sutteflaske i munden på ham, mens han lå og græd, i ved sådan hurtigt og enormt utålmodig. Den anden Dag opdagede jeg tilfældigvis vores søn havde lidt blod i munden.. HAn blødte fra den der streng man har under overlæben over fortænderne .. Så igen nu her, tog han ham imens jeg sov, og vågnede ved min dreng igen græd hysterisk, og en far der skælder ud over han ikke gider spise, blev der pludseligt stille fra farens side, men en fortsat trist dreng.. Lidt efter kommer faren ud og siger "jeg prøvede at trøste ham, ved at få ham til st sutte på min finger, havde ikke fået sutten med, og så bevæger han jo eget samtidig med, og sp ryger min negl op og kradser hul på sårer igen og nu bløder det helt vildt, har prøvet st stoppe det med stofbleen" .. Og jeg tror bare ikke på ham, nu er han gået i vrede.. Men ærlig talt, hans undskyldning for han blødte den anden dag var st han havde banket sit hovede ind i skuderen på ham et par gange .. Det hele er bare alt for tilfældigt! Og han havde i dag ret travlt med at spørge mig om hvad jeg tænkte osv eget det her.. Tror han handler ud fra sin frustrationer i stedet for fornuft .. 

Gør han skade på mit barn!? Hvad gør jeg .. Jeg skal jo væk NU hvis det er tilfældet .. 

Hej 

Jeg synes at du skal tænke på dit barn, og hvis du mener at det ikke er godt for dit barn, at være sammen med sin far, så kom væk fra ham hurtigst muligt....

Jeg kan kort fortælle min historie, jeg fik en datter i 2013, de 3 første uger boede vi sammen med min datters far, han var meget højrøstet, aggressiv, ingen tålmodighed og uden evne til at sætte vores datters behov foran sine egne...

Det resulterede i at min datter 3uger gammel bliver indlagt, fordi hun ikke længere vil spise, det er hendes måde at reagere på, over hendes far opførsel, det bliver besluttet at de ikke længere skal se hinanden.....

Her 2.5 år efter har min datter stadig svært ved at spise nok, og hun er undervægtig, Vi har været i et langt behandlingsførløb på børneamb. Og der skal vi fortsætte i lang tid endnu....

Min eks-mand har senere fået konstateret adhd...

Det jeg vil frem til at hvis du har ret i din bekymring, så kan det virkelig skade dit barn....

Anmeld Citér

26. januar 2016

Cvbn

Anonym skriver:

Hej 

Jeg synes at du skal tænke på dit barn, og hvis du mener at det ikke er godt for dit barn, at være sammen med sin far, så kom væk fra ham hurtigst muligt....

Jeg kan kort fortælle min historie, jeg fik en datter i 2013, de 3 første uger boede vi sammen med min datters far, han var meget højrøstet, aggressiv, ingen tålmodighed og uden evne til at sætte vores datters behov foran sine egne...

Det resulterede i at min datter 3uger gammel bliver indlagt, fordi hun ikke længere vil spise, det er hendes måde at reagere på, over hendes far opførsel, det bliver besluttet at de ikke længere skal se hinanden.....

Her 2.5 år efter har min datter stadig svært ved at spise nok, og hun er undervægtig, Vi har været i et langt behandlingsførløb på børneamb. Og der skal vi fortsætte i lang tid endnu....

Min eks-mand har senere fået konstateret adhd...

Det jeg vil frem til at hvis du har ret i din bekymring, så kan det virkelig skade dit barn....

Hvor er det sejt gjort, at du tog konsekvensen og handlede ud fra dit barns bedste. Det må have krævet styrke ����

håber at TS kan finde det samme mod

Anmeld Citér

26. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvis jeg havde den mindste tvivl var jeg skredet! Seriøst dit barn er kun 8 uger ! Han kan skade ham for livet. Hvad bliver det næste gang ? 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Anonym

Cvbn skriver:

Hvor er det sejt gjort, at du tog konsekvensen og handlede ud fra dit barns bedste. Det må have krævet styrke ����

håber at TS kan finde det samme mod

Jeg havde ikke noget valg, der kom en dame fra kommunen og hun sagde direkte til mig at jeg skulle vælge mellem min datter eller min mand, for de kunne ikke være sammen, jeg havde længe ønsket at gå fra min mand, vores forhold var plaget af kontrol og vold, og jeg var ikke i stand til at komme derfra selv..... Kommunen hjalp mig med at få et sted og bo og med at jeg kunne få et tilhold til min eks.....Jeg må sige at det var en fantastisk hjælp vi fik fra kommunen, politi og sygehusvæsen der, ellers havde jeg nok ikke haft styrken til det 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Carina:-)

Ts hvordan går det ?

Har tænkt meget på din søn og er bekymret for hvordan det går...

Kan ikke lide det du skriver med at han skælder ham ud og mener det er nok til at du skal være meget bekymret.

Og ja så har jeg tænkt gad vide hvor lange negle den far siden den lille kan bløde så meget som du beskriver...?

Jeg har selv lange negle og mine rollinger har mere end en gang brugt mine fingre som sut og aldrig blødt ud af munden.

Men igen bare det at din  søn græder voldsomt imens far skælder ud er eet faresignal.

Håber du har fået styr på hvad der sker og at I begge er ok. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.