Hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Det lyder som mon datter. Hun har fået dræn nu. Hun vågnede konstant om natten, også selvom hun sov hos os. Hun var meget ked af det. Virkede til at det gjorde ondt? Virker det til det...? 

Som en anden nævner, så nævnte samtlige læger at ørene var fine, men jeg tog til ørelæge med hende alligevel... Og der var væske...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Mamalu

Saphiira skriver:

Det lyder som mon datter. Hun har fået dræn nu. Hun vågnede konstant om natten, også selvom hun sov hos os. Hun var meget ked af det. Virkede til at det gjorde ondt? Virker det til det...? 

Som en anden nævner, så nævnte samtlige læger at ørene var fine, men jeg tog til ørelæge med hende alligevel... Og der var væske...

Nej han er slet ik ked af det når han vågner. Han tar sig heller ik til ørerene eller noget. Virker ik som om han at ondt nogle steder 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Tullemoar

Mamalu skriver:

Nej han er slet ik ked af det når han vågner. Han tar sig heller ik til ørerene eller noget. Virker ik som om han at ondt nogle steder 

Få det tjekket for en sikkerhedsskyld, så er det i hvert fald udelukket. 

Ellers har vi også perioder, hvor hun vågner tit om natten (ligenu faktisk).. Det er mega hårdt. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mamalu

Saphiira skriver:

Få det tjekket for en sikkerhedsskyld, så er det i hvert fald udelukket. 

Ellers har vi også perioder, hvor hun vågner tit om natten (ligenu faktisk).. Det er mega hårdt. 

Ja jeg må få det tjekket. 

Pyha ja det er hårdt. Hvor gammel er din datter??

Anmeld Citér

18. januar 2016

Tullemoar

Mamalu skriver:

Ja jeg må få det tjekket. 

Pyha ja det er hårdt. Hvor gammel er din datter??

13 måneder

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mamalu

Saphiira skriver:

13 måneder

Ok  kunne måske også være tænder tænker jeg lidt 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Tullemoar

Mamalu skriver:

Ok  kunne måske også være tænder tænker jeg lidt 

Ja., har også tænkt sådan... 

Anmeld Citér

18. januar 2016

nemisis

Profilbillede for nemisis

Min datter har også sådanne perioder..det er så hårdt. Hun startede med det omkring 9 mdr og hun er snart 15 mdr nu. I periode vågner hun 5-7 gange fra putning til morgen, og vil kun sove igen når hun er ammet. Og har ca 1 af de lange opvågninger hvor hun er frisk og det tagr 1-2 timer at få hende til at sove igen. Andre perioder vågner hun 1-2 gange og kun puttes igen ved at blive nusset lidt. Perioderne skifter fra den ene dag til den anden. Hun fejler intet, har bare i perioder svært ved at finde ro. Her virker det at ligge på en madras ved siden af hende og holde i hånd...så kan hun lege og dimser rundt, jeg kan hvile og hun er tryg.

Anmeld Citér

18. januar 2016

migxher

Det er en fase min dreng på 10 måneder gør det samme i perioder. Det er røv hårdt.

Jeg sørger for at i indhente den tabte søvn når han sover til middag.

Anmeld Citér

18. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mamalu skriver:

jeg er ved at gå fra den og har virkelig brug for hjælp, vejledning eller bare høre jeres erfaring Min dreng på 11 mdr vågner mange gange i løbet af natten fra jeg putter ham (mellem 20-21 til 7-8 næste dag) til næste morgen han har altid vågnet hvor vi har taget ham op trøstet ham og tilbage i seng. Men nu er han begyndt at vågne helt hvis vi ligger ham tilbage. Han vil bare blive holdt eller ligge hos os, så sover han fantastisk  derudover så vågner han og blir lysvågen mellem 3-5 om natten og vi prøver alt for at få ham til at sove igen. Hvilket tager MINDST 1 time. Normalt 2-3 timer hvilket er unormalt jo  vi er ved at blive skøre herhjemme og ved ik hva vi ska gøre. Det ska nævnes at vi sørger for han er mæt, træt, ren ble osv osv inden vi ligger ham til at sove om aftenen. Og det er bestemt heller ik fordi han sover for meget i løbet af dagen, for der sover han samles (over to gange) ialt omkr 2 timer   Jeg søger hjælp ik kun fordi vi er trætte men også fordi vi er bekymrede for han ik får nok søvn da det jo er vigtigt for hans vækst osv. Ellers er han en glad , meget frisk, sund og rask dreng  men hvad kan vi gøre for at vi alle kan få en ordentlig søvn????

sover han i samme rum som jer.

hvis han gør det kan det være at i forstyrrer ham hvis han ikke sover så fadt og let bliver vækket hvis i vender jer i sengen flytter på jeres dyne osv...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.