CamillAAAA skriver:
Hej :-)
Jeg er en kvinde på 24, som har været sammen med min kæreste i et par år i et dejligt stabilt forhold. Han arbejder i militæret og jeg er studerende. Vi har snakket om at prøve at smide prævention når jeg fylder 25 her i slutningen af året også se hvad der sker...
Jeg er bare både virkelig skræmt, og samtidigt ved jeg heller ikke hvad jeg kan forvente.. Jeg har i mange år ikke ønsket børn da jeg kommer fra en dårlig barndom der gjorde at jeg ikke turde tænke på at sætte et barn i verden da jeg ikke har haft den traditionelle barndom hvis man kan sige det sådan. De sidste par år har jeg dog ændret min mening og der er ikke noget jeg hellere vil med min kæreste. Ved han bliver en. Fantastisk far og han har en dejlig stor familie også så det er dejligt.. Men altså... Hvornår var i klar til at opgive de morgener i kunne sove til kl 10 og spise aftensmad som det passede jer? Jeg er bare virkelig i tvivl, om jeg skal vente eller bare springe ud i det om et lille års tid også se hvad der sker.
Er ikke itvivl om det er noget at det største at få et barn, men puha det skrammer mig..... 

JEG skulle i hvert fald aldrig have børn, det var sådan nogle snotunger, der skreg og var besværlige og begrænsede ens hverdag, og så endte man jo som sådan en enlig taber-mor uden uddannelse eller fremtid.
Årene gik, og da jeg så var blevet skilt og stod på egne ben med uddannelse og fast job, så bankede ham der drømme-prinsen på min dør en dag, og vi tog springet til en fælles fremtid, vi byggede hus, og jeg så ham være kærlig far for mit bonusbarn.
Da jeg var i starten af 30'erne, gjorde jeg op med mig selv, at jeg ikke ville blive gammel og grå uden at have fået 1! barn (min mand havde været skruk et stykke tid), så vi gjorde forsøget - og jeg var i CHOK, da jeg kort tid efter stod med en positiv test, jeg var ikke klar eller afklaret, heller ikke da jeg fødte, men efter kort tid forelskede jeg mig i det lille væsen, og så var jeg 100% mor og familiemenneske.
------------------
I dag har vi 4 (fire!) børn sammen, jeg elsker at være mor og er fucking god til det, og min mand og jeg har nu en perfekt familie.