Hvornår vidste i om i var klar til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2016

lillespir26

CamillAAAA skriver:

Hej :-) 

Jeg er en kvinde på 24, som har været sammen med min kæreste i et par år i et dejligt stabilt forhold. Han arbejder i militæret og jeg er studerende. Vi har snakket om at prøve at smide prævention når jeg fylder 25 her i slutningen af året også se hvad der sker... 

Jeg er bare både virkelig skræmt, og samtidigt ved jeg heller ikke hvad jeg kan forvente.. Jeg har i mange år ikke ønsket børn da jeg kommer fra en dårlig barndom der gjorde at jeg ikke turde tænke på at sætte et barn i verden da jeg ikke har haft den traditionelle barndom hvis man kan sige det sådan. De sidste par år har jeg dog ændret min mening  og der er ikke noget jeg hellere vil med min kæreste. Ved han bliver en. Fantastisk far og han har en dejlig stor familie også så det er dejligt.. Men altså... Hvornår var i klar til at opgive de morgener i kunne sove til kl 10 og spise aftensmad som det passede jer? Jeg er bare virkelig i tvivl, om jeg skal vente eller bare springe ud i det om et lille års tid også se hvad der sker. 

Er ikke itvivl om det er noget at det største at få et barn, men puha det skrammer mig..... 

Jeg var 25 dag jeg fødte nr 1 og er 26 når jeg føder nr 2 og jeg er glad for jeg ikke fik børn før selvom jeg altid gerne har ville have barn tidligt var 25 bare den perfekte alder men jeg vil da ærligt indrømme jeg har savnet at kunne sove længe men nu hvor min ældste er på 3 uge i vuggestuestart er det ikke noget jeg heller ville end at have hende hjemme hos mig 24/7 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

CamillAAAA

Tak for de søde svar, dejligt at hører hvordan i andre har haft det og tænkt. Det gør mig lidt mere rolig, er sikker på når tiden er inde så bliver jeg klar og jeg glæder mig til at få den lille familie jeg aldrig selv har haft <3