Hej :-)
Jeg er en kvinde på 24, som har været sammen med min kæreste i et par år i et dejligt stabilt forhold. Han arbejder i militæret og jeg er studerende. Vi har snakket om at prøve at smide prævention når jeg fylder 25 her i slutningen af året også se hvad der sker...
Jeg er bare både virkelig skræmt, og samtidigt ved jeg heller ikke hvad jeg kan forvente.. Jeg har i mange år ikke ønsket børn da jeg kommer fra en dårlig barndom der gjorde at jeg ikke turde tænke på at sætte et barn i verden da jeg ikke har haft den traditionelle barndom hvis man kan sige det sådan. De sidste par år har jeg dog ændret min mening og der er ikke noget jeg hellere vil med min kæreste. Ved han bliver en. Fantastisk far og han har en dejlig stor familie også så det er dejligt.. Men altså... Hvornår var i klar til at opgive de morgener i kunne sove til kl 10 og spise aftensmad som det passede jer? Jeg er bare virkelig i tvivl, om jeg skal vente eller bare springe ud i det om et lille års tid også se hvad der sker.
Er ikke itvivl om det er noget at det største at få et barn, men puha det skrammer mig..... 

Jeg var SLET ikk klar!!! Jeg havde vidst hvem min kæreste var i en måned, han talte ikk dansk, og han var næsten li kommet til dk fra Polen... Jeg blev som sagt gravid efter en måned, og han ville beholde .. Nå ja, livstilsomlægning så det vil noget, jeg boede sådan rundt omkring, jeg havde ingen uddannelse, intet arbejde, ingen penge, min familie havde afskåret mig stort det fordi jeg var vanvittig, og det eneste der betød noget for mig var min hund.. Jeg var 24, og jeg levede livet i fulde drag, for jeg var lige kommet ud af et forfærdeligt forhold på 5 år. Jeg ville IKKE ha et forhold igen! Meeeen, han er den flotteste mand jeg noglesinde har set, han har sine gode sider - og sine dårlige, som han arbejder hårdt på... Vi har været sammen i snart 4 år, og jeg venter barn nr 3 med ham... Jeg fortryder ikk- men hold nu kæft hvor var jeg bange og slet sleeeet ikk forberedt eller klar... Jeg ville faktisk slet ikk ha børn! Men, om du har været sammen med din kæreste i 1 måned, eller 10 år, så ka det stadig gå galt, intet er sikkert i denne verden... Min kæreste har gjort mig til et 100 gange bedre menneske...
Anmeld
Citér