Eva skriver:
eller det burde de ikke??
Jeg har ligget her i sengen hele dagen og min store dreng har været så sød til at hjælpe...øv, hvor er det træls ikke at kunne noget.
Hvad gør I andre når I er syge...kommer Jeres forældre, x'en eller andre og hjælper, eller bliver I bare aldrig syge.Jeg er sjældent syg men synes sørme det er hårdt når jeg er det...
Knus fra Eva..
Pyha ja hvor jeg kender det.
Jeg blev sidste sommer akut indlagt midt om natten (Mistanke om brtændelse i galdeblæren). Det var egentlig lidt komisk, nu jeg tænker tilbage på det. Jeg måtte be vagtlægen om at sige til ambulancefolkene, at de skulle vente et par timer med at komme, så jeg kunne nå at finde en barnepige.

Heldigvis har jeg en dejlig far og stedmor, som selvfølgelig drønede hjem til mig selvom det var midt om natten.
Bliver jeg almindelig influenzasyg, så klarer jeg mig selv. Min familie er selvfølgelig forstående, men en kombination af at jeg ikke er så god til at spørge om hjælp, og at de ikke helt forstår hvor hårdt det er, gør at det skal være MEGET slemt før jeg får hjælp.

Men vi klarer den jo alligevel, fordi vi skal det, og fordi vi er stærke...

Det værste jeg har oplevet er dog da jeg selv lå med 40 i feber og kastede op, og jeg SAMTIDIG havde to børn der også havde 40 i feber og kastede op.
Vaskemakinen kørte konstant, og jeg følte ikke jeg havde det overskud til evt. at se hvis det blev alvorligt med mine børn...
God bedring til dig....

MVH
Louise
Anmeld