Enlige mødre bliver da ikke syge...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Honningblomst

eller det burde de ikke??
Jeg har ligget her i sengen hele dagen og min store dreng har været så sød til at hjælpe...øv, hvor er det træls ikke at kunne noget.
Hvad gør I andre når I er syge...kommer Jeres forældre, x'en eller andre og hjælper, eller bliver I bare aldrig syge.Jeg er sjældent syg men synes sørme det er hårdt når jeg er det...

Knus fra Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

A.

desværre lige meget hvor syg jeg er,er jeg nødt til klare mig selv..

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

agnieszka skriver:

desværre lige meget hvor syg jeg er,er jeg nødt til klare mig selv..

Stakkels dig...og så med så lille et barn..der burde være noget hjælp til enlige uden netværk.
Så skal jeg ikke sidde her og ynke mig..
Knus til dig...

Anmeld

22. september 2009

Diana...

God bedring til jer begge hvis i havet boet tætter på skulle jeg nok passe og pleje jer 

Anmeld

22. september 2009

A.

Eva skriver:

Stakkels dig...og så med så lille et barn..der burde være noget hjælp til enlige uden netværk.
Så skal jeg ikke sidde her og ynke mig..
Knus til dig...

hehe sådan er det bare...jeg ta´det som det kommer men ja det kan godt være træls nogen gang...især nu hvor min ben skal måske i gips så det bliver ikke sjovt..men ikke noget man ikke kan klare..vi kvinder er stærke

Anmeld

22. september 2009

A.

Diana... skriver:

God bedring til jer begge hvis i havet boet tætter på skulle jeg nok passe og pleje jer 

hvor er du sød

Anmeld

22. september 2009

kiroo

agnieszka skriver:

hehe sådan er det bare...jeg ta´det som det kommer men ja det kan godt være træls nogen gang...især nu hvor min ben skal måske i gips så det bliver ikke sjovt..men ikke noget man ikke kan klare..vi kvinder er stærke

hvis du skal have benet i gips, kan du vidst nok få hjælp af hjemmeplejen..? men er ikke sikker..

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

agnieszka skriver:

Dét er vi i hvert fald...men alligevel, det er da lidt hårdt for dig så..hvad er det med benene, der er da vidst noget jeg har overset, det lyder da ikke godt??
Knus..

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Åh, hvor er du bare sød... tak smukke...og du har da endda nok, med alt det du er alene...vi er sgu nogle seje kvinder...os kvinder..

Anmeld

22. september 2009

Diana...

Eva skriver:

Åh, hvor er du bare sød... tak smukke...og du har da endda nok, med alt det du er alene...vi er sgu nogle seje kvinder...os kvinder..

tak   Ja men vi mødre må jo hjælpe hinanden når vi kan ikk   Der ikke noget være end at stå med det alene og slet ikke når man er syg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.