Vil fortælle min historie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Mami

MysteriousAngel skriver:

Jeg er ked af det, men jeg kan simpelthen ikke læse hvad du skriver, når du ikke bruger punktummer og er meget sparsom med kommaer. Jeg kan dog forstå, at du har truffet det hårde valg at afgive din datter til din mor. Det er flot, at du kan gøre dette. 

Så du har simpelthen forstået essensen af indlægget men udover det forstår du ikke hvad der står pga manglerne punktummer og kommaer  så lad da vær at kommentere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Mami

Anonym skriver:

Jeg har valgt og fortælle min historie herinde, for 8 uger siden fødte jeg den skønneste lille pige efter en kompliceret graviditet med indlæggelse osv og en lyn fødsel der gik ret stærkt og var ret intens, troede alt nu sku til og være godt osv, men jeg tog fejl, havde fin øjenkontakt med hende først og amning kørte, alligevel var jeg trist osv 19 dage gammel kommer Sp igen og ser øjenkontakten ikke er ok jeg bryder sammen og fortælle jeg ikke har det godt spiser ikke ret meget kan ikke sove så meget kan ikke huske ting jeg normalt kan og græder ofte osv, hun kontakter kommunen og vi kommet på et famile sted 3 gange om ugen, men måtte til sidst erkende at jeg pt ikke magtede tingene, blen frustreret når hun græd havde lyst til og gå lukke døren og la hende ligge og følte mig konstant som en lorte mor så kontaktede selv Sp og hun kontaktede kommunen og nu er min lille pige ved min mor og hendes kæreste til jeg får det bedre, jeg Går selv og venter på spyk kontakter mig så de kan gi mig hjælp, det hårdeste valg jeg Ever i mit liv måtte ta var min pige ikke pt sku være ved mig men for hende var det det rigtige. Hun udvikler sig som hun skal nu osv og jeg kan så ha lidt overskud når jeg ser hende!<3

Det er en stærk beslutning, tak fordi du ville dele. Jeg sender alt den lykke jeg kan din vej  

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Det er en stærk beslutning, tak fordi du ville dele. Jeg sender alt den lykke jeg kan din vej  

Tusind tak, ja det har bestemt heller ikke været nemt men nødvendigt! det er rart og få Skrevet ned, samt andre evt også ku få nytte af det!

Anmeld Citér

10. januar 2016

MysteriousAngel

Sprit25 skriver:

Undskyld men hvorfor så kommenterer?

Fordi jeg faktisk synes at det er vigtigt, at skrive, at hvis man har noget man gerne vil fortælle og komme ud med, så er det selvfølgelig vigtigt, at man skriver så det kan forstås. Hun skriver selv, at hun gerne vil fortælle sin historie.

Jeg afslutter også mit indlæg med yderligere noget konstruktivt og anerkende.

Anmeld Citér

10. januar 2016

MysteriousAngel

Mami skriver:

Så du har simpelthen forstået essensen af indlægget men udover det forstår du ikke hvad der står pga manglerne punktummer og kommaer  så lad da vær at kommentere 

Nej det synes jeg faktisk ikke, at jeg bør lade være med. Hun vil gerne ud med sin historie. Det skal hun da selvfølgelig have lov til. Jeg vil gerne gøre hende opmærksom på, at det er svært at læse. 

Nej for mig er den meget udoverskuelig og svær at læse. Cadau til alle dem som kan. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
MysteriousAngel skriver:

Nej det synes jeg faktisk ikke, at jeg bør lade være med. Hun vil gerne ud med sin historie. Det skal hun da selvfølgelig have lov til. Jeg vil gerne gøre hende opmærksom på, at det er svært at læse. 

Nej for mig er den meget udoverskuelig og svær at læse. Cadau til alle dem som kan. 

Jeg havde da ingen problemer med at læse det, og gætter på at dem, som har svaret heller ikke har haft det, eftersom de har kunne give et svar til TS.  

Anmeld Citér

10. januar 2016

MysteriousAngel

Saphiira skriver:

Jeg havde da ingen problemer med at læse det, og gætter på at dem, som har svaret heller ikke har haft det, eftersom de har kunne give et svar til TS.  

Nej og det er rigtig dejligt at de har kunnet. 

For mig, står jeg næsten af, hvis en tekst ikke kan læses pga. sproglig vanskeligheder. 

Men dejligt, at andre ikke har vanskeligheder. Så kan hun bruge min feedback eller hun kan lade være. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Mami

MysteriousAngel skriver:

Jeg kunne nu fint læse det, og jo det er totalt irrelevant at kommentere på, du forstod jo essensen, så så svært har det næppe været  

nu lader jeg den ligge  

Anmeld Citér

10. januar 2016

MysteriousAngel

Mami skriver:

Jeg kunne nu fint læse det, og jo det er totalt irrelevant at kommentere på, du forstod jo essensen, så så svært har det næppe været  

nu lader jeg den ligge  

Jeg kommenterede på hvad jeg syntes var svært. Og jo, jeg syntes den var svær at læse. Læste kun slutningen. 

Men det kan du jo ikke svare på eftersom du ikke er mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.