Carina:-) skriver:
Han bliver boende ja.
Han har boet her i 2½ år og hans mor har sporadisk kontakt -
Lige nu er det ca et par timer om måned .
Han bliver boende fordi hans mor ønsker det . Hun siger selv at de "rigtige" følelser ikke er der .
Hun holder af ham ,men hun siger selv at den moderkærlighed den har hun bare ikke og savner ham heller ikke.
Det har været svært både for hende men også for os at erkende at sådan er det Og især jeg har haft en form for sorg over at han aldrig får en "rigtig" mor hvis man kan kalde det sådan
Men samtidig ved jeg at hun har gjort det i allerstørste kærlighed både til ham men også til hende selv for hun har måtte ligge ryg til hårde prygl fra omverden der ikke har forstået hvorfor hun har gjort som hun har gjort .
Rigtig mange venner har vendt hende ryggen og rigtig mange har ment at de havde fuld ret til at fortælle hende at hun er en elendig mor fordi hun kunne "give ham væk"
De færreste forstår at hun jo netop gjorde det fordi hun ikke er en dårlig mor ,men netop fordi hun kunne se at W ikke havde det godt og at det var kommet alt for langt ud.
Hun kæmpede i 15 mdr og det gik ikke så nu skal hun have lov til at sige at hun ikke vil forsøge igen og slutte fred med den beslutning.
Kærlighed kan vises på mange måder og jeg ved at jeg oprigtigt kan sige til W når han bliver stor at hans mor gjorde hvad hun kunne for at han skulle have et godt liv ,men nogen gange er man nødt til at bede om en hånd der kan give noget støtte til at få det gode liv.
Er sikker på din datter og du kommer stærk igennem det her og som en anden skrev så er hun i din mors arme og det er det bedste sted at være når hun ikke kan være i dine. 
Synes det er flot at du kan overskue at fortælle din historie
Dejligt med en beretning fra en der går igennem det -
Moderkærlighed har lige netop mange former. Og den form du udviser i alt det du skriver - for både din svigerdatter og jeres barnebarn - er et af de fineste eksempler jeg længe har hørt. En sådan rummelighed og kærlighed er en helt unik gave... pas godt på ham den lille. Han er heldig at have dig som (bedste)mor!