Jeres ærlig mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Flere læger og en kostvejleder

Det er det man kalder et sundt vægttab, fordi så kan kroppen og huden også følge med. 

Det skal dog siges at lige da jeg startede på lchf der tabte jeg mig ca 2 kg om ugen, de første 4 uger. Men der var meget væske også. Nu går det lidt langsommere

Når har okay

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Tænker meget af det er væske. 

Hvad mener du med at det meste er væske?

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Ja, det gør jeg... Men må intensivisere det... Jeg går lange ture.. Hopper og danser herhjemme... Men skal starte op i motioncenter i næste uge.... 

Årh okay 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

Hej. Jeg synes nu Det Lyder voldsomt at du  Vil tabe  2.5 kg på  en uge du  er jo Ikke overvægtig? Så Det begrænset hvor meget du  Skal tabe dig uden at se syg ud. Jeg er selv 152. og Jeg vejer 51kg og Jeg ser tynd ud..  Så pas på det kan tage overhånd. Jeg gik ned  med anoreksi for 8 år siden. Vejet kun 38 kg til sidst. Jeg er helt rask og kom selv ud af det med vilje styrke og min læge. Det Jeg mener er det kan hurtig tage overhånd når du ikke vejer særlig meget og Ikke er særlig høj. Må  man spørge hvad dit ønske mål er ?

Hehe du er godt nok sød tak for de søde ord

men det er jo grænsen til fedme når jeg kun er 155cm og 60,2 kg 

så kan ikke forstår at flere siger at jeg ikke er overvægtig 

og mit drømme vægt er 51-50 kg

Anmeld Citér

8. januar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Dit BMI siger du er normal, lige på grænsen til overvægt (ikke fedme det er en helt anden kategori). Hvis du ender på 50 har du stadig en normal BMI men er på grænsen til undervægt.

jeg ved godt det kun er tal, og det vigtige er hvordan du har det godt med dig selv, men det var bare for at forklare hvorfor så mange skriver du er normalvægtig

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Dit BMI siger du er normal, lige på grænsen til overvægt (ikke fedme det er en helt anden kategori). Hvis du ender på 50 har du stadig en normal BMI men er på grænsen til undervægt.

jeg ved godt det kun er tal, og det vigtige er hvordan du har det godt med dig selv, men det var bare for at forklare hvorfor så mange skriver du er normalvægtig

Det også det jeg mente at jeg er på grænsen til overvægtig 

og lyder måske dum og uerfaring men vil heller være på grænsen til undervægtig end overvægtig ærligtalt 

men super tak for dit svar

Anmeld Citér

8. januar 2016

lineog4

Anonym skriver:

Det også det jeg mente at jeg er på grænsen til overvægtig 

og lyder måske dum og uerfaring men vil heller være på grænsen til undervægtig end overvægtig ærligtalt 

men super tak for dit svar

Det er jo om hvordan man har det bedst sundhedsmæssigt er det hip som hap, ja der er faktisk flere og fler studier der viser det er sundest endda at være lidt over BMI 25. Men forfængelig mig har det da helt ligesom dig 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Det er jo om hvordan man har det bedst sundhedsmæssigt er det hip som hap, ja der er faktisk flere og fler studier der viser det er sundest endda at være lidt over BMI 25. Men forfængelig mig har det da helt ligesom dig 

Når okay vidste jeg ikke

og haha okay så er jeg ikke helt skør 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hvad mener du med at det meste er væske?

At når man starter et vægttab, så det første man taber er væske og altså ikke fedt. 

Du taber væsken i og med at du lægger kosten om. 

Hvis du fx havde spist sund og havde en weekend hvor du skejer ud, vil du også tage på. Men det er også væske og ikke fedt. 

Så jeg synes ikke du har tabt for meget/lidt da det meste er væske der er tabt. Men pas på med ikke at spise nok, man må ikke spise mindre kcal end sit basalstofskifte, da kroppen så holder på fedtet fordi den tror du sulter dig. I hver fald efter noget tid. Og man ødelægger også sit stifskifte ved det

Anmeld Citér

8. januar 2016

serinasmor

Anonym skriver:

60 kg er stadig i normalområdet - også når du er 155 ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.