Jeres ærlig mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Tænkte bare er der ikke nogle der har nemmere ved at tabe sig end andre ?

Ikke nødvendigvis, jeg tabte dog 15 kilo på lidt over to mdr, da spiste jeg heller ikke det vilde. Man skal jo spise før man kan tabe sig.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Man siger, at langsomme vægttab gør, at det bliver et varige vægttab, så derfor siger eksperterne, at et tab på 0,5-1kg om ugen er bedst... 

At man taber sig hurtigt er usundt, da man er mere tilbøjelig at tage det på igen hurtigt, da man ryger tilbage i gamle vaner... og en elevator vægt er meget usundt for kroppen...

så vil sige, at det som du har tabt dig, er super flot...

Men du skal ikke forvente at det bliver ved med at gå så stærkt, men tænker du nok heller ikke skal tabe dig vildt meget... Mere så du ikke får et chok... Det er også normalt, at vægten står stille i perioder... 

Her er jeg igang med et vægttab på 30+.. Og jeg har det stik modsat dig, at jeg er frusteret over, hvor langsom mit går... Jeg har skåret alt væk... Droppet min Pepsi max, sukker så meget som muligt... Og startet motion op, da jeg var blevet inaktiv... Og på en mdr har jeg tabt 3kg.... Jeg har dog pco, men er virkelig frusteret... Har dog fået bragt min forhøjet blodtryk ned i normal området, så det er fantastisk....

Anmeld Citér

8. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hvor meget havde du selv troet at man ca. Skulle tabe sig om ugen? Det er da vildt flot, det som du har tabt dig

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Ikke nødvendigvis, jeg tabte dog 15 kilo på lidt over to mdr, da spiste jeg heller ikke det vilde. Man skal jo spise før man kan tabe sig.

Nej okay 

men det var flot af dig

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Man siger, at langsomme vægttab gør, at det bliver et varige vægttab, så derfor siger eksperterne, at et tab på 0,5-1kg om ugen er bedst... 

At man taber sig hurtigt er usundt, da man er mere tilbøjelig at tage det på igen hurtigt, da man ryger tilbage i gamle vaner... og en elevator vægt er meget usundt for kroppen...

så vil sige, at det som du har tabt dig, er super flot...

Men du skal ikke forvente at det bliver ved med at gå så stærkt, men tænker du nok heller ikke skal tabe dig vildt meget... Mere så du ikke får et chok... Det er også normalt, at vægten står stille i perioder... 

Her er jeg igang med et vægttab på 30+.. Og jeg har det stik modsat dig, at jeg er frusteret over, hvor langsom mit går... Jeg har skåret alt væk... Droppet min Pepsi max, sukker så meget som muligt... Og startet motion op, da jeg var blevet inaktiv... Og på en mdr har jeg tabt 3kg.... Jeg har dog pco, men er virkelig frusteret... Har dog fået bragt min forhøjet blodtryk ned i normal området, så det er fantastisk....

Ja det giver da god mening 

og okay motioner du?

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Hvor meget havde du selv troet at man ca. Skulle tabe sig om ugen? Det er da vildt flot, det som du har tabt dig

Altså når jeg har skært største delen af maden fra så jeg kun spiser en potion til aften og spiser lidt til morgenmad og frokost og trænede i alle 4 dage 

så troede jeg og håbede på at på en uge at jeg få tabt 2,5 kg 

men kan godt se det er lidt ureligstisk når jeg kun har fredag lørdag og søndag til at tabe 1 kg mere hvis jeg skal op på de 2,5 kg om ugen 

og det kan ikke lad sig gøre når det nu er weekend og der vil jeg altså godt sidse lidt lækkert i weekenden 

Anmeld Citér

8. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

SERØST 0,5 til 1 kg om UGEN hold da op det havde jeg ikke troede hvor ved du det fra?

Flere læger og en kostvejleder

Det er det man kalder et sundt vægttab, fordi så kan kroppen og huden også følge med. 

Det skal dog siges at lige da jeg startede på lchf der tabte jeg mig ca 2 kg om ugen, de første 4 uger. Men der var meget væske også. Nu går det lidt langsommere

Anmeld Citér

8. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hej med jer babybruger 

jeg er en på 155cm og siden jeg fødte for ca halvandet år siden har jeg været på 58 kg men her i mandags sagde vægten 60,2 efter juleferien. Bliv ærligtalt lidt chokket så jeg begyndte at spise mindre potioner igenem dagen og træner i 30min foran tv'et og går en tur 1 time i tre dage. 

Så siden mandag og indtil nu er der gået 4 dage siden jeg begyndte på alt det her. 

Og det er her jeg vil høre jeres ærlig mening. Jeg er 155cm og vejede 60,2 i mandags og nu efter 4 dages træning og spise lidt sundt og små potioner så vejet mig idag og der sagde vægten 58,7 det vil sige jeg har tabt 1,5 kg på de 4 dage

også kommer mit spørgsmål 

hvad mener i om det? Er det for lidt? Vil i mene at jeg er bygget sådan at jeg har svært ved at tabe mig?

Tænker meget af det er væske. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Ja det giver da god mening 

og okay motioner du?

Ja, det gør jeg... Men må intensivisere det... Jeg går lange ture.. Hopper og danser herhjemme... Men skal starte op i motioncenter i næste uge.... 

Anmeld Citér

8. januar 2016

debbie19

Hej. Jeg synes nu Det Lyder voldsomt at du  Vil tabe  2.5 kg på  en uge du  er jo Ikke overvægtig? Så Det begrænset hvor meget du  Skal tabe dig uden at se syg ud. Jeg er selv 152. og Jeg vejer 51kg og Jeg ser tynd ud..  Så pas på det kan tage overhånd. Jeg gik ned  med anoreksi for 8 år siden. Vejet kun 38 kg til sidst. Jeg er helt rask og kom selv ud af det med vilje styrke og min læge. Det Jeg mener er det kan hurtig tage overhånd når du ikke vejer særlig meget og Ikke er særlig høj. Må  man spørge hvad dit ønske mål er ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.