Jeres ærlig mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.062 visninger
31 svar
12 synes godt om
8. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej med jer babybruger 

jeg er en på 155cm og siden jeg fødte for ca halvandet år siden har jeg været på 58 kg men her i mandags sagde vægten 60,2 efter juleferien. Bliv ærligtalt lidt chokket så jeg begyndte at spise mindre potioner igenem dagen og træner i 30min foran tv'et og går en tur 1 time i tre dage. 

Så siden mandag og indtil nu er der gået 4 dage siden jeg begyndte på alt det her. 

Og det er her jeg vil høre jeres ærlig mening. Jeg er 155cm og vejede 60,2 i mandags og nu efter 4 dages træning og spise lidt sundt og små potioner så vejet mig idag og der sagde vægten 58,7 det vil sige jeg har tabt 1,5 kg på de 4 dage

også kommer mit spørgsmål 

hvad mener i om det? Er det for lidt? Vil i mene at jeg er bygget sådan at jeg har svært ved at tabe mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Anonym trådstarter

8. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej med jer babybruger 

jeg er en på 155cm og siden jeg fødte for ca halvandet år siden har jeg været på 58 kg men her i mandags sagde vægten 60,2 efter juleferien. Bliv ærligtalt lidt chokket så jeg begyndte at spise mindre potioner igenem dagen og træner i 30min foran tv'et og går en tur 1 time i tre dage. 

Så siden mandag og indtil nu er der gået 4 dage siden jeg begyndte på alt det her. 

Og det er her jeg vil høre jeres ærlig mening. Jeg er 155cm og vejede 60,2 i mandags og nu efter 4 dages træning og spise lidt sundt og små potioner så vejet mig idag og der sagde vægten 58,7 det vil sige jeg har tabt 1,5 kg på de 4 dage

hvad mener i om det? Er det for lidt? Vil i mene at jeg er bygget sådan at jeg har svært ved at tabe mig?

For lidt at tabe 1,5 kilo på 4 dage? Undskyld, men altså? Havde du regnet med at du kunne tabe alt din overskydende vægt på en uge og så var det dét?

Jeg vil ikke lyde nedladende, men jeg forstår simpelthen ikke at man kan mene at et vægttab på 1,5 kilo på 4 dage er for lidt og at man derfor må have svært ved at tabe sig.  Hav lidt tålmodighed.

Hvis du selv mener at det går for langsomt (hvilket det efter min mening ikke gør), så må du jo gøre noget mere for det. F.eks begynde at spise low carb high fat - det er meget effektivt.

Anmeld Citér

8. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej med jer babybruger 

1,5 kg er meget vægt at tabe på 4 dage!

En rettesnor siger at 0,5-1 kg om ugen er et sundt vægttab. Så det er da superflot!

Dog er noget af det nok væske, men det gør ikke noget. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Sedigfor

Hvorfor skulle du have svært ved at tabe dig?

et vægttab er over en længere periode. " er selv igang " 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

For lidt at tabe 1,5 kilo på 4 dage? Undskyld, men altså? Havde du regnet med at du kunne tabe alt din overskydende vægt på en uge og så var det dét?

Jeg vil ikke lyde nedladende, men jeg forstår simpelthen ikke at man kan mene at et vægttab på 1,5 kilo på 4 dage er for lidt og at man derfor må have svært ved at tabe sig.  Hav lidt tålmodighed.

Hvis du selv mener at det går for langsomt (hvilket det efter min mening ikke gør), så må du jo gøre noget mere for det. F.eks begynde at spise low carb high fat - det er meget effektivt.

Det skal ikke lyde forkert. Da jeg self ved godt at man ikke bare taber sig på nul koma fem. 

Men spurgte jer da jeg er lidt i tvivl om hvis jeg gør noget forkert eller måske ikke gør nok for det. Det sådan set det jeg mener 

tvlvede da jeg jo ikke spiser efter bestemt madplan osv osv jeg spiser det som min mand og vores barn men det eneste jeg har ændret er at jeg nu træner lidt hver dag og spiser mindre potioner. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

1,5 kg er meget vægt at tabe på 4 dage!

En rettesnor siger at 0,5-1 kg om ugen er et sundt vægttab. Så det er da superflot!

Dog er noget af det nok væske, men det gør ikke noget. 

SERØST 0,5 til 1 kg om UGEN hold da op det havde jeg ikke troede hvor ved du det fra?

Anmeld Citér

8. januar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes det lyder fint! Det går vist altid lidt hurtigt i starten, hvorefter det går lidt langsommere.

Sejt gået! Vh stine

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Hvorfor skulle du have svært ved at tabe dig?

et vægttab er over en længere periode. " er selv igang " 

Tænkte bare er der ikke nogle der har nemmere ved at tabe sig end andre ?

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg syntes det lyder fint! Det går vist altid lidt hurtigt i starten, hvorefter det går lidt langsommere.

Sejt gået! Vh stine

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.