Pigenavnet Ayla - hvad synes I ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.621 visninger
30 svar
16 synes godt om
6. januar 2016

luanna

Hejsa

Jeg og min kæreste skal have en lille pige her til april.... vi har NÆSTEN fast besluttet os for navnet Ayla.

Vi kan rigtig godt lide det selv... men næsten hver gang vi nævner det for venner og bekendte, studser de over det og siger bare at "ja, det er da ihvert fald specielt!" (hvordan man så kan fortolke sådan en udmelding !! )

- og nogen bryder sig slet ikke om det ... er det virkelig så slemt ? Jeg synes jo det er så sødt

hvad er jeres ærlige meninger  om navnet Ayla ?

Kærlige hilsner

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Lunae

luanna skriver:

Hejsa

Jeg og min kæreste skal have en lille pige her til april.... vi har NÆSTEN fast besluttet os for navnet Ayla.

Vi kan rigtig godt lide det selv... men næsten hver gang vi nævner det for venner og bekendte, studser de over det og siger bare at "ja, det er da ihvert fald specielt!" (hvordan man så kan fortolke sådan en udmelding !! )

- og nogen bryder sig slet ikke om det ... er det virkelig så slemt ? Jeg synes jo det er så sødt

hvad er jeres ærlige meninger  om navnet Ayla ?

Kærlige hilsner

Jeg er ikke helt fan af navnet - ville nok vælge Aya eller Alia. Virkelig fine navne begge to og minder meget om jeres ide.

Anmeld Citér

6. januar 2016

luanna

Lunae skriver:

Jeg er ikke helt fan af navnet - ville nok vælge Aya eller Alia. Virkelig fine navne begge to og minder meget om jeres ide.

Alia er da faktisk meget sødt ... vil da lige have det i mente

Anmeld Citér

6. januar 2016

linkon

Noget lignende den reaktion har vi også fået til vores piges navn! Hun hedder Aria. Vi har fået 4 forskellige reaktioner.

1. "det er da meget specielt"

2. "er det fra game of thrones 

3. "er det norskt" (jeg er fra Norge)

4. "det er virkelig smukt"

Tror aldrig man vil møde 100% positive tilbagemeldinger, så hvis i kan lide navnet, så er det da det hun skal hedde :-)

Anmeld Citér

6. januar 2016

MHB

Min kærestes mormor hedder Eila til mellemnavn, så vi havde talt om det hvis en af vores drenge havde været en pige, vi var dog ikke helt enige om det skuille staves lige som hans mormor eller som du skriver Ayla. Min mor sagde at hun synes det var et fint navn, ligesom i hulebjørnens klan (som jeg ikke har læst ).... Hvis i er enige så hul i hvad andre tænker om navnet! 

Anmeld Citér

6. januar 2016

hekran

Jeg har en veninde, hvis datter hedder Ayla Jeg havde ikke hørt det før, men jeg synes, at det er smukt

Anmeld Citér

6. januar 2016

luanna

hekran skriver:

Jeg har en veninde, hvis datter hedder Ayla Jeg havde ikke hørt det før, men jeg synes, at det er smukt

ja, ik? det synes vi nemlig også ... synes det er rigtig sødt

Anmeld Citér

6. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ayla er et tyrkisk pige navn. Er i derfra? 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Lunae

linkon skriver:

Noget lignende den reaktion har vi også fået til vores piges navn! Hun hedder Aria. Vi har fået 4 forskellige reaktioner.

Tror aldrig man vil møde 100% positive tilbagemeldinger, så hvis i kan lide navnet, så er det da det hun skal hedde :-)

Jeg kommer til at tænke på pigen fra pretty little liars - Aria er et fint navn

Anmeld Citér

6. januar 2016

luanna

linkon skriver:

Du har helt ret ... hvis man får for meget op i hvad andre mener, kan man jo næsten ingenting  Man vil nok altid få negative tilbagemeldinger når man vælger et anderledes navn ...

Aria er i øvrigt også et sødt navn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.