Nogen sygeplejersker herinde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2016

august18

Du lyder til at være top klar til at komme i gang med uddannelsen, og blive en super sygeplejerske  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Tystys14

Anonym skriver:

Jeg er nyuddannet SSH'er og min plan har egentlig altid været at jeg ville ende som sygeplejerske på et tidspunkt. 

Nu overvejer jeg så faktisk at jeg vil starte op på sygeplejersken allerede nu, og så lade være med at tage SSA først. 

Men hvordan foregår uddannelsen?? Er det til at gennemføre når man er alene med et barn? Eller er det mega presset på studiet?? 
Jeg ved at jeg vil være sygeplejerske, men jeg er i tvivl om det er det rigtige tidspunkt at starte på lige nu.. 

Jeg er på modul 8 nu og har to børn på 4 og 1 år  synes det går fint. Det en fed uddannelse.

Anmeld Citér

10. februar 2016

Nadia Maya

PernilleogLouis skriver:

Jeg læser til sygeplejerske og er alene - jeg syns det hårdeste er praktikperioderne. Det at skulle møde kl 7 også har jeg 30-45 min til de praktiksteder hvor jeg har været - så har skulle ha nogen til at aflevere hver dag. 

Jeg søger ind på sygeplejerske-uddannelsen til september og er også alene med min datter.

Jeg har også ret lang kørsel. Spurgte du på noget tidspunkt, om der kunne blive taget hensyn til det på dine praktik steder? om man evt. kunne møde senere? hvordan lød arbejdstiden ellers?

Anmeld Citér

11. februar 2016

PernilleogLouis

Nadia Maya skriver:

Jeg søger ind på sygeplejerske-uddannelsen til september og er også alene med min datter.

Jeg har også ret lang kørsel. Spurgte du på noget tidspunkt, om der kunne blive taget hensyn til det på dine praktik steder? om man evt. kunne møde senere? hvordan lød arbejdstiden ellers?

Ja det gjorde jeg og svaret til begge dele var nej

Anmeld Citér

11. februar 2016

Nadia Maya

PernilleogLouis skriver:

Ja det gjorde jeg og svaret til begge dele var nej

Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.