Fyrværkeri til midnat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vækker du børn kl 00:00 ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.971 visninger
26 svar
51 synes godt om
31. december 2015

FruStolpe

Vi debattere lidt herhjemme. .. og faktisk også på Facebook 

Vækker i jeres sovende unger når klokken slår 00.00, for at de kan se fyrværkeri? ?

Kom med jeres imput 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

Christine

FruStolpe skriver:

Vækker i jeres sovende unger når klokken slår 00.00, for at de kan se fyrværkeri? ?

Kom med jeres imput 

Mine er simpelthen så.gode til at holde sig vågne, at det næppe bliver aktuelt 

Men jeg kan huske at min mor gjorde det med mig. Eller det vil sige, hun lovede at vække mig, men kunne ikke altid og derfor sov jeg jo så bare videre (det e i hvert fald hvad jeg er blevet fortalt)

Anmeld Citér

31. december 2015

Mettefpigen

Min basse er vågen på det tidspunkt, så det behøver jeg ikk... Men hvis han sov så ville jeg ikk vække ham ☺

Anmeld Citér

31. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nej. Hvis de var større og ytrede ønske om gerne at ville se det, kunne jeg godt gøre det. Men til den tid kan de nok godt holde sig vågne. De er 4 og 1 og har ingen særlig interesse i det, så de sover når de sover  

Anmeld Citér

31. december 2015

Tøs85

FruStolpe skriver:

Kom med jeres imput 

Vækker ikke min søn på 3 år kl 24, for han har set noget fyrværkeri der er blevet affyret de sidste aftenener og så spændene er det heller ikke..

min søster vækkede engang hendes datter på 4 og hun ville altså bare sove videre..

Anmeld Citér

31. december 2015

Mom2Two

FruStolpe skriver:

Kom med jeres imput 

Sover de - så nej... Vækker ikk mine små sovende børn for a de kan se fyrværkeri... 

Anmeld Citér

31. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Kom med jeres imput 

jeg har stemt nej, for mine børn har fået lov til at blive oppe så længe de kan i aften...

sidste år kørte Victor til 0:30-1:00 før han var klar til at komme i seng - og det eneste tidspunkt han ikke var i godt humør, var da en faldskærmsraket ramte en på den modsatte side af vejen og fik det til at se ud som om hækken var i brand... og min datter sov fra alt fyrværkeriet...

da jeg selv var barn lagde jeg mig til at sove midt på dagen... sidste år fik jeg min søn til at sove til middag fra frokost og et par timer frem...

Anmeld Citér

31. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

delvist nej.

sidste år faldt min store søn i søvn kl 23.40 og der forsøgte vi at vække ham.

men ellers gør jeg ikke.

i år håber vi at de alle sover før midnat. Da manden skal på job den 1/1 så vi vil også gerne i seng. Især med en baby på knap 6 måneder. Der lige nu starter dagen kl 5.30

Anmeld Citér

31. december 2015

EnGodMor

Nej, vækker ikke mine sovende børn. 

Vi skyder lidt af når det bliver mørkt og så er de fint tilfreds. 

Anmeld Citér

31. december 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

hvis jeg boede et sted hvor jeg vidste at der ville blive en forfærdelig larm kunne jeg godt finde på det for at undgå mit barn skulle blive vildt forskrækket... men jeg har også stemt nej for ser ingen grund til det.. min mindste er 2,5 år og han får lov at være længere oppe i dag end normalt men ikke til midnat og jeg vækker ham ikke , den store på 6 kan godt holde sig vågen og må gerne være oppe men hvis han faldt i søvn ville jeg ikke vække ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.