Fyrværkeri til midnat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2015

Sedigfor

Niks, ser ingen mening i det, plus jeg slet ikke kan se hvad det skal til for (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

B&J

Vores dreng på 5 beder selv om at komme i seng kl max 21 

Anmeld Citér

31. december 2015

MyLove E

FruStolpe skriver:

Vi debattere lidt herhjemme. .. og faktisk også på Facebook 

Vækker i jeres sovende unger når klokken slår 00.00, for at de kan se fyrværkeri? ?

Kom med jeres imput 

I år har vi sagt at han må være vågen til han ikke kan mere. Tror han går kold før tolv. Gør han det vækker jeg ham ikke. Men de sidste par år er han selv vågne fordi der larmer 

Anmeld Citér

31. december 2015

Sujan

Her vækkes de ikke og bliver puttet mellem 19-20 som sædvanlig... (1 og 3 år)...

Anmeld Citér

31. december 2015

Muffinmus

Ikke den mindste på 3. Vi vækker de to andre hvert år, men de er helt døde 

I år bliver vi flere, så måske kan de store holde den kørende,  men den mindste bliver nok lagt o seng omkring kl 21.

Anmeld Citér

31. december 2015

lineog4

Ville aldrig vække, men de må meget gerne holde sig vågne - tror jeg nu ikke de gør alle sammen og nok heller ikke mig selv. For vores nytårsaften bliver efter maden på en masse madrasser i stuen, nattøj, Chips, slik og fjernsyn

Anmeld Citér

31. december 2015

helle85

FruStolpe skriver:

Vækker i jeres sovende unger når klokken slår 00.00, for at de kan se fyrværkeri? ?

Kom med jeres imput 

Da min datter var lille kom hun i seng nå hun var træt og hun blev ikke vækket da hun ville blive  møj sur, det er 3 år i år hun har fået lov til at være vågen. Hun er 8 år

Da min dreng var lille fik han lov til at være vågen til han ikke kunne mere og da han var omkring 3 årder holdt han sig vågen (nå han er træt så snakker han bare uafbrudt ) og før 3 år vågnede han selv nå de begyndte at fyre af omkring kl 00 (han er 9 år)

Så jeg vil sige at det kommer an på barnet.

Hvis min datter faldt i søvn i år så ville hun heller ikke blive vækket for hun er bange nå de fyre for meget af. Og hun sover så fast at hun ikke vågner af det.

Anmeld Citér

31. december 2015

Liv_86

Nu er min datter 6 og højst sandsynlig vågen. Men kunne aldrig finde på at vække hende med mindre hun selv ønskede det

Anmeld Citér

31. december 2015

Kay

FruStolpe skriver:

Kom med jeres imput 

Nej for pokker da Når de sover skal de havde lov at sove der er skam fyrværkeri nok inden kl 12 de kan nyde  hvis de da nyder det

min mand er pt igang med at putte den lille på 1 år og jeg ser Askepot med den store på 3 

når den lille sover går vi ud og fyrre det batteri af min mand har købt til i dag og så spiser vi dessert bag efter  den store har fået dyne og pude ned i stuen og kan så gå om kuld når hun er træt  

Anmeld Citér

31. december 2015

bøllen

Vores har altid fået lov at være oppe, så hvis de er vågen ser de fyrværkeri . Sover de , så bliver de ikke vækket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.