Retssag overstået, forundret over udfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.119 visninger
25 svar
36 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke helt hvad ben jeg ska stå på. Jeg er dybt bekymret. Jeg har været inde og vidne imod min søster, og hendes kæreste (barnets far)... Deres søn havde 12 brækkede knogler, som 7 uger gammel. Jeg er den eneste som har passet ham, ud over dem. Han har været fjernet siden han var 7 uger gammel, og indtil nu 6 måneder. Retten frikendte dem begge, pga der ik var beviser for a det var dém der havde gjort det - og hvem af dem det var. Jeg er meget forundret over a man lader en så alvorlig sag med et spædbarn passere... Hun løg så det vil noget i retten... Hold kæft hvor jeg syntes det er vanvittigt a de bare blev frikendt ... Det rør mig ret meget, havde bare brug for a komme ud med det, da jeg ikk ka få sammenhæng i det her... Jeg har så meget brug for en afslutning, a vide hvem der havde gjort ham fortræd... Men det sker vidst ikke ...Hvad så med barnet, han får de bare igen, også må vi håbe han ikk brækket flere knogler? ... I har sikkert set sagen på EB, og BT... 

http://ekstrabladet.dk/112/foraeldre-tiltalt-for-mishandling-baby-fik-talrige-knoglebrud/5887552

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

Loa

Får de barnet igen??? 

Det er jo sindssygt...... Stakkels barn....

Anmeld Citér

31. december 2015

FruStolpe

Jeg ved ikke helt hvad ben jeg ska stå på. Jeg er dybt bekymret. Jeg har været inde og vidne imod min søster, og hendes kæreste (barnets far)... Deres søn havde 12 brækkede knogler, som 7 uger gammel. Jeg er den eneste som har passet ham, ud over dem. Han har været fjernet siden han var 7 uger gammel, og indtil nu 6 måneder. Retten frikendte dem begge, pga der ik var beviser for a det var dém der havde gjort det - og hvem af dem det var. Jeg er meget forundret over a man lader en så alvorlig sag med et spædbarn passere... Hun løg så det vil noget i retten... Hold kæft hvor jeg syntes det er vanvittigt a de bare blev frikendt ... Det rør mig ret meget, havde bare brug for a komme ud med det, da jeg ikk ka få sammenhæng i det her... Jeg har så meget brug for en afslutning, a vide hvem der havde gjort ham fortræd... Men det sker vidst ikke ...Hvad så med barnet, han får de bare igen, også må vi håbe han ikk brækket flere knogler? ... I har sikkert set sagen på EB, og BT... 

http://ekstrabladet.dk/112/foraeldre-tiltalt-for-mishandling-baby-fik-talrige-knoglebrud/5887552

Vores retssystem er jo skruet sådan sammen at der skal være beviser før man kan dømmes. Og i for sig er det jo nok meget godt 

Men jeg kan sagtens forstå dine tanker, mon ikke der er en masse mennesker som har styr på babyen?? Jeg kender ikke til sagen, da jeg aldrig læser om den slags.... 

Men tror du er nød til at stole på systemet her. Også selvom det gør ondt 

-læste lige at du siger de får baby tilbage? ?? Er det sikkert... 

Anmeld Citér

31. december 2015

Anonym trådstarter

Alle sigtelser er jo frafaldet... 

Syntes bare det SYGT a man ikk undersøger sådanne ting til bunds ... 

Anmeld Citér

31. december 2015

Sedigfor

Hvis de har brækket hans knogler, skulle de fanden aldrig have blevet forældre! Føj for den lede.. 

Os får de barnet tilbage , armen altså.

Anmeld Citér

31. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Hvis de har brækket hans knogler, skulle de fanden aldrig have blevet forældre! Føj for den lede.. 

Os får de barnet tilbage , armen altså.

Det er egentligt påstand mod påstand... Jeg siger a det ikk er mig, og de siger det ikk er dem... Jeg brækker altså ikk knogler på børn, jeg har børn i forvejen, og de fejler intet ... Hun sagde også derinde a hun havde ladet mig passe ham, velvidende om a han havde ondt i armen, hun ville bare li se om jeg lagde mærke til det .. Det hele er bare så absurd.. Jeg har haft passet ham 3-4 gange... Brudne er sket helt fra nyfødt til 7 uger ... De læste op i SÅ lang tid om de brud... 

Anmeld Citér

31. december 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det er egentligt påstand mod påstand... Jeg siger a det ikk er mig, og de siger det ikk er dem... Jeg brækker altså ikk knogler på børn, jeg har børn i forvejen, og de fejler intet ... Hun sagde også derinde a hun havde ladet mig passe ham, velvidende om a han havde ondt i armen, hun ville bare li se om jeg lagde mærke til det .. Det hele er bare så absurd.. Jeg har haft passet ham 3-4 gange... Brudne er sket helt fra nyfødt til 7 uger ... De læste op i SÅ lang tid om de brud... 

Jeg har fulgt med i sagen. Og jeg synes det er så skrækkeligt for den lille dreng :( 

håber han forbliver i pleje, selvom jeg tvivler. Kender en ligene sag, hvor barnet er hjemme igen. 

Alt det bedste til din nevø <3

Anmeld Citér

31. december 2015

Abracadabra

Det var jo det samme som i sagen med tvillingerne med de blå mærker. 

Bevisbyrden er svær at løfte. 

Man må håbe, at de ikke når at slå ham ihjel. 

Anmeld Citér

31. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Mit hjerte græder helt for den dreng! 

Som en anden skriver. Lad os bede om at de ikke får han slået ihjel ��.

Anmeld Citér

31. december 2015

modesty

Alle sigtelser er jo frafaldet... 

Syntes bare det SYGT a man ikk undersøger sådanne ting til bunds ... 

Hvorfor tror du ikke at sagen er blevet undersøgt til bunds?

Jeg kan godt forstå dine frustrationer. Det må være en rigtig ubehagelig situation at stå i. Kommer der en eller anden form for kontrol/opsyn med dem når de får barnet tilbage?

Men retssystemet er jo (heldigvis) skruet sådan sammen at man ikke kan kendes skyldig medmindre der er beviser.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.