Jeg ved ikke helt hvad ben jeg ska stå på. Jeg er dybt bekymret. Jeg har været inde og vidne imod min søster, og hendes kæreste (barnets far)... Deres søn havde 12 brækkede knogler, som 7 uger gammel. Jeg er den eneste som har passet ham, ud over dem. Han har været fjernet siden han var 7 uger gammel, og indtil nu 6 måneder. Retten frikendte dem begge, pga der ik var beviser for a det var dém der havde gjort det - og hvem af dem det var. Jeg er meget forundret over a man lader en så alvorlig sag med et spædbarn passere... Hun løg så det vil noget i retten... Hold kæft hvor jeg syntes det er vanvittigt a de bare blev frikendt ... Det rør mig ret meget, havde bare brug for a komme ud med det, da jeg ikk ka få sammenhæng i det her... Jeg har så meget brug for en afslutning, a vide hvem der havde gjort ham fortræd... Men det sker vidst ikke ...Hvad så med barnet, han får de bare igen, også må vi håbe han ikk brækket flere knogler? ... I har sikkert set sagen på EB, og BT...
http://ekstrabladet.dk/112/foraeldre-tiltalt-for-mishandling-baby-fik-talrige-knoglebrud/5887552
Anmeld
Citér