Vores børn hedder
Alma Elisa og Sander (Derudover har vi en engel som hedder Anton.)
Alma er et navn som jeg altid havde elsket, og viste inden jeg blev gravid at det skulle min pige hedde og manden var enig. Hele familien hadet det og gjorde lidt grin med det . Idag elsker de det selvfølgelig.
Men min bedste (farmor) som var døden nær, synes også det var smukt og fortalte at hendes mor hed Palma. Lige inden hun døde, sagde hun også til mig og min mand at jeg skulle love hende at jeg fik en pige som skulle ligne mig.
(Min bedste døde 31. Juli og 30 august testede vi positiv, vi fik Alma som uden tvivl ligner hendes mor)
Elisa fordi vi synes det var smukt.
Så blev vi gravide med en dreng og blev hurtigt enige om at det skulle være et A navn, og jeg var VILD med Anton og manden indvilliget .. Desværre døde han i maven i uge 21. 

Så blev vi gravide igen med en dreng og vi var fuldstændig på bar bund, og vi overvejet faktisk om vi kunne kalde ham Anton, hvilket vi ikke kunne få os selv til..
Men storesøster havde hele graviditeten sagt han skulle hedde Sander, hvor hun har navnet fra, aner vi ikke. Men da han kom ud og vi efter nogle dage ikke havde noget navn, blev vi enige om at han faktisk lignet en Sander 
Anmeld
Citér