Hvad hedder jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

Louise2271

Vores drenge hedder Marco og Arthur  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

JH12

Vores børn hedder 

Alma Elisa og Sander (Derudover har vi en engel som hedder Anton.)

Alma er et navn som jeg altid havde elsket, og viste inden jeg blev gravid at det skulle min pige hedde og manden var enig. Hele familien hadet det og gjorde lidt grin med det . Idag elsker de det selvfølgelig. 

Men min bedste (farmor) som var døden nær, synes også det var smukt og fortalte at hendes mor hed Palma. Lige inden hun døde, sagde hun også til mig og min mand at jeg skulle love hende at jeg fik en pige som skulle ligne mig. 

(Min bedste døde 31. Juli  og 30 august testede vi positiv, vi fik Alma som uden tvivl ligner hendes mor) 

Elisa fordi vi synes det var smukt. 

Så blev vi gravide med en dreng og blev hurtigt enige om at det skulle være et A navn, og jeg var VILD med Anton og manden indvilliget .. Desværre døde han i maven i uge 21. 

Så blev vi gravide igen med en dreng og vi var fuldstændig på bar bund, og vi overvejet faktisk om vi kunne kalde ham Anton, hvilket vi ikke kunne få os selv til.. 

Men storesøster havde hele graviditeten sagt han skulle hedde Sander, hvor hun har navnet fra, aner vi ikke. Men da han kom ud og vi efter nogle dage ikke havde noget navn, blev vi enige om at han faktisk lignet en Sander 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Christabelle

Min datter hedder Mila Eline <3 

Navnet Mila opdagede vi en dag vi så en film med Mila Kunis vi havde fundet andre navne vi kunne lide, men ikke nogle vi elskede. Synes Mila er det allersmukkeste navn jeg har hørt  

Eline er efter hendes fars oldemor

Anmeld Citér

7. januar 2016

k&k&k&k

Min datter hedder Kaya, jeg har altid kunnet lide navnet Maya, men da både min mand og jeg begynder med K blev det lavet om til Kaya 

Min ældste søn hedder Kristian, opkaldt efter hans oldefar som desværre gik bort kort før Kristian blev født. 

Min yngste søn hedder Kornelius. Vi havde en liste med 8 drengenavne pg da vi ikke kunne beslutte os fik vores datter lov til og vælge  

de har allesammen fars mellemnavn og efternavn som mellemnavn og mit efternavn som efternavn  

Anmeld Citér

7. januar 2016

Leneur

Min datter hedder Silje  ( badilje) Læste det i en bog og synes det er det smukkeste navn. Så har hun både mit mellemnavn og efternavn, da biofar ikke er inde i billedet, så det var jo bare sådan... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.