Smølfine123 skriver:
Er lidt overrasket over alle dem der siger mit hår/ tøj - min beslutning. Selvfølgelig skal man lang hen af vejen selv kunne bestemme men mændene tænder jo altså også på hvad man har på eller ens hår. Det gør da en ret stor forskel om man har kort hår eller hvis det går ned til taljen. Jeg synes faktisk håret er noget at det der ændrer ens udseende mest.
hvis min mand sagde klart nej ville jeg da sikkert lade være. ... Eller overveje det meget før.
Prøv at vende det om og manden lige pludselig fik en ide om overskæg eller fuldskæg.... Hvis man er faldet for en der var glatbarberet........
Da min mand og jeg lærte hinanden at kende for over 25 år siden, havde jeg ikke født vores fem børn, havde ingen strækmærker, ingen løs hud, havde noget mere og længere hår, og han var noget mere trænet, havde ikke de fine rynker i ansigtet og havde ikke overskæg....og heller ikke antydning af en lille måne på hovedet...
Jeg er godt nok glad for, at vores kærlighed ikke sidder i de forandringer vi hver især har gjort igennem årene, men mere i vores liv sammen.
Mit hår har haft alverdens farver og faconer og jeg har godt nok aldrig en eneste gang overvejet at spørge min mand til råds ang det. Jeg har også vejet både mere og mindre end jeg gør nu...og det har jeg altså heller ikke spurgt ham til råds om.
Mit tøj,make up mv....det klare jeg bare selv og han klare hans egen stil selv. Selvfølgelig kan vi godt sige...at den og den frisure klædte dig bedre, eller den farve står pænere til dine øjne osv.
Men jeg ville godt nok løbe skrigene væk ret hurtigt hvis hans kærlighed tik mig og vores liv sad i længden på mit hår, eller i et af mine strækmærker...
Anmeld
Citér