Jeg har længe gået og overvejet at prøve at blive klippet kort DS mit hår er tyndt og slasket. Og jeg er bare så træt af det....der skal ske noget med det... Men..... Min kæreste vil slet ikke have at jeg gør det. Jeg har endda fundet nogle billeder af håret og han vil ikke engang se dem. Han mener at det ikke vil komme til at se godt ud og at jeg er for stor kropsmæssigt til at jeg vil kunne bære det. Det med kroppen kan jeg sagtens tåle at høre da jeg godt ved at jeg har for meget på sidebenene og sådan noget kan vi godt sige til hinanden uden at vi bliver sure.
Jeg har prøvet at forklare ham at det altid vil vokse ud igen og tænk nu hvis det kom til at se skide godt ud. Jeg har før fået mit hår klippet i en kort page og jeg fik så mange ros for det af alle.
Min barsel er snart slut, jeg har 2 børn og jeg vil bare så gerne se lidt mere voksen ud og det tror jeg at den korte frisure vil hjælpe på det.
Jeg ved at hvis jeg bare klippede mig selvom han siger nej så vil han blive meget sur og skuffet. Men hvordan pokker får jeg ham til at komme med på ideen om den korte frisure??
Anmeld
Citér