Hvor meget har jeres kæreste/mand at sige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.705 visninger
28 svar
68 synes godt om
26. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg har længe gået og overvejet at prøve at blive klippet kort DS mit hår er tyndt og slasket. Og jeg er bare så træt af det....der skal ske noget med det... Men..... Min kæreste vil slet ikke have at jeg gør det. Jeg har endda fundet nogle billeder af håret og han vil ikke engang se dem. Han mener at det ikke vil komme til at se godt ud og at jeg er for stor kropsmæssigt til at jeg vil kunne bære det. Det med kroppen kan jeg sagtens tåle at høre da jeg godt ved at jeg har for meget på sidebenene og sådan noget kan vi godt sige til hinanden uden at vi bliver sure. 

Jeg har prøvet at forklare ham at det altid vil vokse ud igen og tænk nu hvis det kom til at se skide godt ud. Jeg har før fået mit hår klippet i en kort page og jeg fik så mange ros for det af alle. 

Min barsel er snart slut, jeg har 2 børn og jeg vil bare så gerne se lidt mere voksen ud og det tror jeg at den korte frisure vil hjælpe på det. 

Jeg ved at hvis jeg bare klippede mig selvom han siger nej så vil han blive meget sur og skuffet. Men hvordan pokker får jeg ham til at komme med på ideen om den korte frisure?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2015

Loa

Jeg har selv for meget på sidebenene og har fået klippet mit hår helt kort. Jeg elsker det. Det er SÅ meget nemmere og meget mere friskt. 

Jeg har mega tyndt og fint hår og mit hår har altså bare hængt og slasket, så det er klart en stor forbedring. 

Min mand var da heller ikke vild med idéen i starten, mænd har åbenbart en idé om at kvinder = langt hår. Men synes det er fint nu og lader da også mig selv 100% selv vælge hvad jeg vil gøre ved mit hår....

Anmeld Citér

26. december 2015

lineog4

Ingen ting, altså som svar på hvor meget har min mand at skulle have sagt om mit hår, tøj mm. Det eneste han gør er at trøste mig når jeg igen igen igen ikke kan lide hvad en frisør har gjort  og fortælle mig jeg altid er dejlig....

Anmeld Citér

26. december 2015

Vivienne

Jeg havde langt hår da jeg fødte vores søn. Det var så ødelagt at jeg simpelthen blev nødt til at klippe det. Desuden fældede jeg som en hund

Min mand elskede mit lange hår og sagde NEJ! But I did it anyway

Nu elsker han mit hår og vil slet ikke have det lange igen. 

Jeg siger Go for it! 

Og for Guds skyld, det vokser jo ud igen. Det er ikke fordi du skærer armen væk 

Anmeld Citér

26. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det har han ingen indflydelse på! 

Vi kan være fælles om at vælge møbler, pynt osv, men sgu ikke hinandens tøj og hår, det er altså ikke fælleseje  

Anmeld Citér

26. december 2015

Sedigfor

Bestemt ingenting, mit hår og mit tøj . Jeg blandede mig heller ikke i hans. 

Anmeld Citér

26. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg har længe gået og overvejet at prøve at blive klippet kort DS mit hår er tyndt og slasket. Og jeg er bare så træt af det....der skal ske noget med det... Men..... Min kæreste vil slet ikke have at jeg gør det. Jeg har endda fundet nogle billeder af håret og han vil ikke engang se dem. Han mener at det ikke vil komme til at se godt ud og at jeg er for stor kropsmæssigt til at jeg vil kunne bære det. Det med kroppen kan jeg sagtens tåle at høre da jeg godt ved at jeg har for meget på sidebenene og sådan noget kan vi godt sige til hinanden uden at vi bliver sure. 

Jeg har prøvet at forklare ham at det altid vil vokse ud igen og tænk nu hvis det kom til at se skide godt ud. Jeg har før fået mit hår klippet i en kort page og jeg fik så mange ros for det af alle. 

Min barsel er snart slut, jeg har 2 børn og jeg vil bare så gerne se lidt mere voksen ud og det tror jeg at den korte frisure vil hjælpe på det. 

Jeg ved at hvis jeg bare klippede mig selvom han siger nej så vil han blive meget sur og skuffet. Men hvordan pokker får jeg ham til at komme med på ideen om den korte frisure?? 

Min kæreste og jeg har ikke noget at sige om hinandens hår eller tøj (andet end hvis vi kan se igennem det/opdager huller).

Jeg vil sige go for it... jeg ønskede også forandring for nogle år siden og fandt billeder af den frisure jeg ville have... da jeg så kom til frisøren sagde han at han ville spejlvende den pga en hvirvel i nakken, og at han ville lave den lidt længere pga min ansigtsform... jeg var faktisk rigtig glad for den og har overvejet en lignende frisure igen...

Anmeld Citér

26. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Mit hår, mit tøj og 100% mit valg

Jeg elsker at lave fuldstændig om på mit hår af og til. Så kan min kæreste brokke sig nok så meget, han har ikke noget at skulle have sagt uanset hvad. Og det vokser jo ud igen, så værre er det jo ikke

Anmeld Citér

26. december 2015

Babilooo

Er lidt overrasket over alle dem der siger mit hår/ tøj - min beslutning. Selvfølgelig skal man lang hen af vejen selv kunne bestemme men mændene tænder jo altså også på hvad man har på eller ens hår. Det gør da en ret stor forskel om man har kort hår eller hvis det går ned til taljen. Jeg synes faktisk håret er noget at det der ændrer ens udseende mest.

hvis min mand sagde klart nej ville jeg da sikkert lade være. ... Eller overveje det meget før. 

Prøv at vende det om og manden lige pludselig fik en ide om overskæg eller fuldskæg.... Hvis man er faldet for en der var glatbarberet........

Anmeld Citér

26. december 2015

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Min mands mening tæller fordi jeg stoler på hans smag og dømmekraft, men som med alt andet Der kun omhandler mig eller mit udseende er det altså mig der har det sidste ord.

så.. Jeg havde aldrig ladet min kæreste tro at han kunne have det sidste ord i sådan en situation og jeg ville aldrig antage at jeg havde det sidste ord hos min kæreste i sådan en situation. Faktisk klippede han sig helt skaldet i sommers og jeg hader det, men han kan godt lide det og så fred være med det. er da ikke sammen med ham pga. Hans udseende, selv om det ikke er dårligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.