Er du blevet skuffet over gave fra din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil
Vilgerneværegravid skriver:

Er du nogensinde blevet skuffet over en gave fra din mand?

Det er jeg må jeg indrømme. Mest af alt fordi han enten bare køber det mest oplagte/praktiske eller fordi han køber noget der bare ikke er mig (og så føler jeg ikke han kender mig eller vil bruge tid på at finde en ordentlig gave). Savner måske lidt overraskelse/føle sig lidt speciel. Sidst vi havde bryllupsdag fik jeg en gaveæske med en body lotion og en shower gel uden parfume. Må indrømme jeg blev skuffet. Ved godt jeg bare burde være glad for det jeg får, men er jeg den eneste der har det sådan?

Nej, du er ikke alene. Jeg prøver virkelig ikke at blive skuffet og ved at gaver intet betyder for ham, men for pokker hvor kan det være svært. Engang gav han mig en øjencreme fra Aldi, en han vel og mærke nærmest intet havde givet for da det var en restvare og han arbejdede i Aldi han har også præsteret slet ikke at give mig noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

san

Jeg bliver også altid glad for mine gaver (næsten) for det ene år havde min mand købt hallo kitty strømper til mig, jeg var 24 år, der blev jeg lidt skuffet  men sagde ikke noget, fik da også brugt dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.