Gode natbind?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2015

dola

StineW79 skriver:

Jeg har også altid brugt always ultra night, men har også droppet dem efter de er begyndt at bruge parfume i. Det er så klamt!!

Jeg er begyndt at bruge dem fra rema, de er stort set magen til, og koster kun 10-11kr pr pak. Vh stine

Ok tak det var bare reme jeg blødte igennem.. hmmm men tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
dola skriver:

Årh tak! Kan slet ikke overskue sådan noget skrev pilleri.. men et godt fif for jeg styrt bløder altså også bare, vil overveje den igen! igen!!

Jeg synes nemlig det gode ved cuppen er at man kun skal beskæftige sig med den morgen og aften (måske 3 gange om dagen), og så er det klaret på 2 minutter så snart man har fundet en metode der fungerer for en  
- Og det gør man lyn hurtigt.

Anmeld Citér

28. december 2015

Paddehatten

MummiT skriver:

Jeg synes nemlig det gode ved cuppen er at man kun skal beskæftige sig med den morgen og aften (måske 3 gange om dagen), og så er det klaret på 2 minutter så snart man har fundet en metode der fungerer for en  
- Og det gør man lyn hurtigt.

Er den helt sikker? Bløder man slet ikke ved siden af?  Det lyder lidt smart.. 

Og ja, hvem er det lige, der har fået en hjerneblødning hos Always?  Jeg kender INGEN kvinder, der synes det er en god idé med parfumeduft i bind 

Anmeld Citér

28. december 2015

hekran

Paddehatten skriver:

Og ja, hvem er det lige, der har fået en hjerneblødning hos Always?  Jeg kender INGEN kvinder, der synes det er en god idé med parfumeduft i bind 

Jeg elsker cuppen! Den har virkelig ændret mit liv på den tiden af måneden. 

Jeg har haft min i 2,5 år, så jeg burde købe en ny nu, men hold kæft, det er nemt og problemfrit! Jeg glemmer, at jeg har menstruation. Jeg bruger altid tynde trusseindlæg og jeg har også sådan et siddende under menstruation også.

Alle burde have en!

Anmeld Citér

29. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Paddehatten skriver:

Når man sætter den rigtigt så bløder man ikke ved siden af. Det tog mig 1-2 dage at lære hvordan den skulle sidde. Der er en vejledning med når man køber den

Dog skal det siges at pga min kraftige blødning bløder jeg ved siden af de 2 første dage hvis ikke jeg tømmer den morgen middag og aften. Normalt er det kun nødvendigt at skifte den 2 gange i døgnet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.