Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: Jeg har samme problem og har endnu ikke finde nogle der tager mine styrtblødninger ud over de parfumestinkende
Jeg har samme problem og har endnu ikke finde nogle der tager mine styrtblødninger ud over de parfumestinkende
Har du prøvet tena lady? :-)
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CarinaSB skriver: Har du prøvet tena lady? :-)
Ja og det gav bestemt ikke et godt resultat
det er som om blodet er for tykt til at suge rigtigt ind så det ligger nærmest bare på overfladen og jeg har pco og bløder derfor rigtig meget så jeg endte med at være smurt ind i blod virkeligt klamt!
Sedigfor skriver: Jeg bruger dem her og der er ikke perfyme i (: jeg bruger dem faktisk både nat og dag .
Jeg bruger dem her og der er ikke perfyme i (: jeg bruger dem faktisk både nat og dag .
Det er også disse bind jeg bruger - de tykke af dem! Og både dag og nat! Jeg styrtbløder også de første nætter og der har jeg to natbind på som jeg sætter i forlængelse af hinanden - de overlapper en del på midten!
Alligevel er jeg de allerfleste gange oppe de første to nætter og skifte - men - jeg bløder ikke igennem og ud på sengetøjet!
Jeg bruger disse 2
den ene er mega tyk og den bruger jeg når det er værst og den tynde bruger jeg sener når det ikke er slemt mere og som dagbind de første 1-2 døgn
namaha skriver: Jeg bruger disse 2 den ene er mega tyk og den bruger jeg når det er værst og den tynde bruger jeg sener når det ikke er slemt mere og som dagbind de første 1-2 døgn
Glemte billederne
Jeg har også altid brugt always ultra night, men har også droppet dem efter de er begyndt at bruge parfume i. Det er så klamt!!
Jeg er begyndt at bruge dem fra rema, de er stort set magen til, og koster kun 10-11kr pr pak. Vh stine
Kay skriver: Ja og det gav bestemt ikke et godt resultat det er som om blodet er for tykt til at suge rigtigt ind så det ligger nærmest bare på overfladen og jeg har pco og bløder derfor rigtig meget så jeg endte med at være smurt ind i blod virkeligt klamt!
Årh for den :( Jeg bruger dem nemlig når jeg bløder rigtig kraftig og jeg har nemlig kun gode erfaringer med dem :)
CarinaSB skriver: Årh for den :( Jeg bruger dem nemlig når jeg bløder rigtig kraftig og jeg har nemlig kun gode erfaringer med dem :)
Havde også hørt godt om dem men ved ikke om mit blod er anderledes tykt når det ligger der inde i op til et halv år bløder nemlig ikke så tit, Ca 2-3 gange om året, men når det sker vælter det ud i 10-20 dage og om natten bruger jeg normalt en sammen sætning af flere nat bind et der hvor man plejer og 3 på række bag ved fordi ellers bløder jeg ud over
Kay skriver: Havde også hørt godt om dem men ved ikke om mit blod er anderledes tykt når det ligger der inde i op til et halv år bløder nemlig ikke så tit, Ca 2-3 gange om året, men når det sker vælter det ud i 10-20 dage og om natten bruger jeg normalt en sammen sætning af flere nat bind et der hvor man plejer og 3 på række bag ved fordi ellers bløder jeg ud over
Hold da op det lyder bestemt ikk rart da :-(
CarinaSB skriver: Hold da op det lyder bestemt ikk rart da :-(
Nej skal også tage ekstra jern for ikke at gå og besvime, men man lære lidt at leve med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128