Gode natbind?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

CarinaSB

Kay skriver:

Jeg har samme problem og har endnu ikke finde nogle der tager mine styrtblødninger  ud over de parfumestinkende

Har du prøvet tena lady? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

Kay

CarinaSB skriver:

Har du prøvet tena lady? :-)

Ja og det gav bestemt ikke et godt resultat

det er som om blodet er for tykt til at suge rigtigt ind så det ligger nærmest bare på overfladen og jeg har pco og bløder derfor rigtig meget så jeg endte med at være smurt ind i blod  virkeligt klamt!

Anmeld Citér

17. december 2015

kriis

Sedigfor skriver:

Jeg bruger dem her og der er ikke perfyme i (: jeg bruger dem faktisk både nat og dag .

Det er også disse bind jeg bruger - de tykke af dem! Og både dag og nat! Jeg styrtbløder også de første nætter og der har jeg to natbind på som jeg sætter i forlængelse af hinanden - de overlapper en del på midten!

Alligevel er jeg de allerfleste gange oppe de første to nætter og skifte - men - jeg bløder ikke igennem og ud på sengetøjet!

Anmeld Citér

17. december 2015

namaha

Jeg bruger disse 2 

den ene er mega tyk og den bruger jeg når det er værst og den tynde bruger jeg sener når det ikke er slemt mere og som dagbind de første 1-2 døgn 

Anmeld Citér

17. december 2015

namaha

namaha skriver:

Jeg bruger disse 2 

den ene er mega tyk og den bruger jeg når det er værst og den tynde bruger jeg sener når det ikke er slemt mere og som dagbind de første 1-2 døgn 

Glemte billederne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har også altid brugt always ultra night, men har også droppet dem efter de er begyndt at bruge parfume i. Det er så klamt!!

Jeg er begyndt at bruge dem fra rema, de er stort set magen til, og koster kun 10-11kr pr pak. Vh stine

Anmeld Citér

18. december 2015

CarinaSB

Kay skriver:

Ja og det gav bestemt ikke et godt resultat

det er som om blodet er for tykt til at suge rigtigt ind så det ligger nærmest bare på overfladen og jeg har pco og bløder derfor rigtig meget så jeg endte med at være smurt ind i blod  virkeligt klamt!

Årh for den :( Jeg bruger dem nemlig når jeg bløder rigtig kraftig og jeg har nemlig kun gode erfaringer med dem :)

Anmeld Citér

18. december 2015

Kay

CarinaSB skriver:

Årh for den :( Jeg bruger dem nemlig når jeg bløder rigtig kraftig og jeg har nemlig kun gode erfaringer med dem :)

Havde også hørt godt om dem men ved ikke om mit blod er anderledes tykt når det ligger der inde i op til et halv år bløder nemlig ikke så tit, Ca 2-3 gange om året, men når det sker vælter det ud i 10-20 dage og om natten bruger jeg normalt en sammen sætning af flere nat bind et der hvor man plejer og 3 på række bag ved fordi ellers bløder jeg ud over 

Anmeld Citér

18. december 2015

CarinaSB

Kay skriver:

Havde også hørt godt om dem men ved ikke om mit blod er anderledes tykt når det ligger der inde i op til et halv år bløder nemlig ikke så tit, Ca 2-3 gange om året, men når det sker vælter det ud i 10-20 dage og om natten bruger jeg normalt en sammen sætning af flere nat bind et der hvor man plejer og 3 på række bag ved fordi ellers bløder jeg ud over 

Hold da op det lyder bestemt ikk rart da :-(

Anmeld Citér

18. december 2015

Kay

CarinaSB skriver:

Hold da op det lyder bestemt ikk rart da :-(

Nej skal også tage ekstra jern for ikke at gå og besvime, men man lære lidt at leve med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.