Gode natbind?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2015

dola

klokkeblomsten85 skriver:

Hejsa.

Jeg bruger de billige natbind fra rema 1000. Jeg bløder aldrig igennem om natten. 

Hej

Jeg har også prøvet dem fra Rema det var dem jeg startede med at bløde igennem med.. de er gode til om dagen men om natten er de desværre ikke nok men tak for svar!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

dola

Benjamins'mor skriver:

Jeg bruger liberesse, de har nogen ultra Night ligesom Always, jeg skiftede også da jeg begyndte at få udslæt af alt den parfume der var i. 

Aahhh tak, vil prøve dem, men så en andne skrive de trækker parfumen tilbage... weeeee dejilgt!

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

"Anarkisten" skriver:

Har ikke lige nogen anbefaling af andre bind. Ville bare lige fortælle, at jeg har læst et sted, at de fjerner parfumen igen 

Hvad med at prøve sådan en menstruations kop?

DivaCup, mener jeg den hedder.

Arg sorry kan slet ikke overskue sådan en kop... Men tak for fiffet!

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

Kay skriver:

Jeg har samme problem og har endnu ikke finde nogle der tager mine styrtblødninger  ud over de parfumestinkende

Jeg tør dem bare ikke da jeg er lidt sart med parfumer.. SUK men en anden har skrevet de vist er ved at fjerne dem igen!! weee

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

Sedigfor skriver:

Jeg bruger dem her og der er ikke perfyme i (: jeg bruger dem faktisk både nat og dag .

Griner har bare altid været en always pige..... men overvejer dem indtil always bliver parfume fri igen! tak for svar!

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

GrønStjerne skriver:

Jeg skiftede fra always da jeg fik allergiske reaktion af dem. Har samme problem med vilde blødninger.

Jeg synes dem fra anglamark er gode, de har nogle natbord som holder hele natten for mig også.. Jeg køber dem i Kvickly..

Tak for fiffet, vil prøve dem indtil dem uden parfume kommer tilbage! <3

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

MummiT skriver:

Jeg vil lige slå et slag for divacup til kraftige blødninger... Jeg STYRT bløder (når jeg ikke er på hormon prævention). Ca 30 ml om dagen de 2 første dage og 15 ml om natten de 2 første nætter... 

Men jeg har aldrig blødt igennem med divacuppen. Jeg elsker det! Man slipper for alle former for lugt gener, mærker ikke at den sidder der, og behøver kun at beskæftige sig med blodbadet 2-3 gange om dagen.

De 2 første dage er jeg nødt til at tage den ud morgen, middag og aften men resten af tiden kun morgen og aften. Man risikerer ikke at blive syg af den som man kan med tamponer. Den er lidt dyr, men holder i 2-3 år. Så man sparer penge frem for at bruge bind eller tamponer. Og så sparer den miljøet. Jeg er fan

Årh tak! Kan slet ikke overskue sådan noget skrev pilleri.. men et godt fif for jeg styrt bløder altså også bare, vil overveje den igen! igen!!

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

FruOlsen skriver:

Jeg har haft samme problem som dig, MEN nu udfaser Always de der parfumestinkende bind og jeg har allerede været heldig at finde de uparfumerede igen flere steder (bl.a. i Netto og Føtex). Så måske behøver du ikke skifte mærke

Fedt fedt fedt!! det er godt nok årets nyhed!!! Taaaak!!

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

CarinaSB skriver:

Jeg bruger tena lady. Jeg bløder nærmest for 2 perioder når jeg får det :-( og dem bløder jeg ikke igennem :-)

Hvilke slags synes de er lidt svære at overskue! 

Anmeld Citér

28. december 2015

dola

namaha skriver:

Glemte billederne 

ok tak dem vil jeg prøve!!! tak <3

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.