ny i gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

EnNyVerden

rikkeivalo skriver:

Ja jeg tror han ville blive noget skuffet, men nu synes jeg også bare det er dejligt han vil, under min sidste graviditet gad faren ikke være med til nogen af undersøgelserne, og jeg følte mig meget alene hele graviditeten, så jeg synes bare det er dejligt Thomas vil 

Var din sidste graviditet med en anden far?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

EnNyVerden

Synes i øvrigt, at det er lidt en spøjs følelse at være i nu her... Har næsten lige testet positivt - og været glad og rundt på gulvet... Nu er jeg ligeså stille ved at forstå det, men så begynder jeg straks at frygte at abortere - ville ønske, at jeg slet ikke overvejede den mulighed! 

Anmeld Citér

18. december 2015

Rtjm05

EnNyVerden skriver:

Var din sidste graviditet med en anden far?  

Ja det var en anden far 

Anmeld Citér

18. december 2015

Rtjm05

EnNyVerden skriver:

Synes i øvrigt, at det er lidt en spøjs følelse at være i nu her... Har næsten lige testet positivt - og været glad og rundt på gulvet... Nu er jeg ligeså stille ved at forstå det, men så begynder jeg straks at frygte at abortere - ville ønske, at jeg slet ikke overvejede den mulighed! 

Jeg har også en enorm stor frygt for at abortere, jeg håber det blir lettere når jeg kommer lidt længere hen, jeg skal skønnes d. 4. Januar, så håber jeg at alt ser fint ud, og jeg får lidt mere ro i sjælen, jeg synes der er vildt lang tid til jeg er igennem de første 12 uger 

Anmeld Citér

30. december 2015

rikke33n

rikkeivalo skriver:

Og i lige måde Rikke33n, hvor langt er du henne ?

8+0 i dag :-)

Anmeld Citér

30. december 2015

Rtjm05

rikke33n skriver:

8+0 i dag :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.