ny i gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2015

EnNyVerden

Ja der var da hurtigt, det er dejligt når det går så stærkt 

Så er vi jo næsten lige langt 

Er det dit første barn?

Ja det er første barn og første gang, at jeg (og for den sags skyld også kæresten)  har forsøgt - så var naturligvis noget usikker på, hvor svært det ville blive... Er derfor ret lettet nu!  

Men naturligvis også retusikker på om jeg overhovedet "tør være glad " - eller om jeg skal slå koldt vand i blodet indtil abortrisikoen er mindre...  Prøver at lave en kombination... 

Hvad med dig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

EnNyVerden

Jeg har altid en glubende appetit,  så den del føles ikke som symptom skal en tur forbi lægen til en graviditetstest på onsdag - bliver rart at få lægens ord for, at den er god nok (selvom det jo er lidt fjollet...) 

Synes jeg har lidt stik i underlivet i dag. Håber det er ok...

Anmeld Citér

14. december 2015

Rtjm05

Jeg har en datter på 2,5 år, så det er anden gang jeg er gravid �� 

Jeg er meget bange for at miste barnet, så jeg tør ikke glæde mig før efter de 12  uger, vi har fået af vide på fertilitetsklinikken at hver 5. Graviditet ender i spontan abort....

Men der er da absolut ingen tvivl om din test er positiv, men jeg kan godt forstå at det bliver rart at få lægens ord for at den er god nok ��

Det bliver hyggeligt at følges med dig gennem de næste måneder ��

Anmeld Citér

14. december 2015

EnNyVerden

Ja det er rigtig hyggeligt at kunne følges... Lidt underligt at stå overfor den største omvæltning nogensinde og så holde det hemmeligt overfor venner og familie.. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Rtjm05

Ja jeg har også svært ved ikke at fortælle alle det, vores forældre har så fået det af vide, da de vidste vi var i ivf behandling, men det er stadig hemmeligt for søskende og venner ��

Hvornår vil i dele den store nyhed? ��

Anmeld Citér

14. december 2015

EnNyVerden

Ja det er virkelig svært! Har fortalt det til to veninder - og det er det indtil nu...

Har egentlig tænkt mig at vente med at sige noget til der er gået de første 12 uger - hvad med dig?... Men når det er sagt, så er det faktisk en lidt svær måned at skulle være hemmelighedsfuld i! Det virker lidt mistænkeligt at være fuldkommen alkohols-fornægtende til alle de der julefrokoster, når man ikke engang kan bruge undskyldningen med at køre hjem... Alle andre måneder ville det slet ikke være et issue - jeg drikker kun meget sjældent - men lige præcis julefrokoster og nytårsaften ... det er lidt sværere!  

Anmeld Citér

14. december 2015

Micki

Hopper lige på og svarer her Anne. 

Stort tillykke. 

Jeg er 3+6 idag. 

Min kæreste og jeg har en flok til sammen så dette er en fælles efternøler. Vi er lige meget anonyme, da vi gerne vil holde det hemmeligt et stykke tid endnu. 

Jeg skal til første lægebesøg i morgen. 

Har døjet med hyperemesis i de andre graviditeter, så skal lige ha det drøftet med lægen. 

Har derudover bestilt en privatscanning d 30/12. Vil gerne se hjerteblink og at der kun er en

knus

Anmeld Citér

14. december 2015

Rtjm05

Vi venter med at fortælle det til flere,til efter uge 12

Med hensyn til alkohol bliver det ikke svært for mig da jeg aldrig drikker det, så det er der ikke nogen der vil synes er mærkeligt, men kan selvfølgelig godt se det kan være et problem 

Anmeld Citér

14. december 2015

EnNyVerden

rikkeivalo skriver:

Vi venter med at fortælle det til flere,til efter uge 12

Med hensyn til alkohol bliver det ikke svært for mig da jeg aldrig drikker det, så det er der ikke nogen der vil synes er mærkeligt, men kan selvfølgelig godt se det kan være et problem 

Ja vi skal til stor nytårsfest, hvor alle skal bidrage med drinks - så det skal jeg ud i en slags bortforklaring ...  

Kan jeres forældre godt undlade at fortælle det til søskende?  Tør ikke tro på,  at mine kan... Kan dog blive nødt til at fortælle dem det af praktiske årsager - kunne jo overveje at gøre det til jul, hvor kæresten og jeg holder julen sammen med mine forældre - bare os fire.... 

Anmeld Citér

14. december 2015

Rtjm05

Ja du må se om du ikke kan finde en god undskyldning 

Jeg håber mine forældre kan lade være med at sladre, men det må jo komme an på en prøve 

Jeg synes da det kunne være den perfekte gave til dine/jeres forældre at de får det af vide til jul 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.