Hvorfor vælge kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2015

Tøs85

linkon skriver:

Tusinde tak for jeres svar alle sammen :-)

Må indrømme jeg har haft nogen fordomme mod de der har valgt pks tidligere, men kan se at det er da virkelig dumt, i har jo alle nogen meget gode grunde for det! Så nu er mine fordomme pakket helt væk :-)  

Jeg valgte også selv kejsersnit og folk spurgte som det første om det var fordi jeg var bange for at det gjorde ondt, men det var ikke grunden.. Selvfølgelig gør det ondt, men jeg var bange for at der ville ske barnet noget under fødslen, at det ikke kunne klare at blive født.. Min søsters datter fik mange hjerneblødninger under fødslen og blir aldrig helt som et "normalt" barn.. Det turde jeg ikke risikere.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

MorSarah

Smølfine123 skriver:

Jeg fik det anbefalet hvis baby var over 2800g og det var de begge gange. Men jeg vil sige at i forhold til en alm. fødsel virker det også som en nemmere og mere smertefri måde. jeg havde to ukomplicerede forløb med meget få smerter. Jeg er faktisk lettet over det var det de anbefalede, hvis jeg skal være ærlig.

Mente de ik, at du kunne føde dem?

Anmeld Citér

15. december 2015

Babilooo

MorSarah skriver:

Mente de ik, at du kunne føde dem?

Jeg er meget lav og lille generelt (smal) så det er derfor de anbefalede det. Jeg ville have haft vanskeligt ved at føde større børn. Min mor havde herudover en forfærdelig oplevelse og sprællede fra ende til anden - med stadige men. Så jeg var også let at overtale

Anmeld Citér

15. december 2015

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Jeg er meget lav og lille generelt (smal) så det er derfor de anbefalede det. Jeg ville have haft vanskeligt ved at føde større børn. Min mor havde herudover en forfærdelig oplevelse og sprællede fra ende til anden - med stadige men. Så jeg var også let at overtale

Sprækkede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.