Hvorfor vælge kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.245 visninger
23 svar
1 synes godt om
12. december 2015

linkon

Hej alle :-)

Jeg skriver egentlig bare fordi jeg er meget nysgerrig på hvorfor dere der har valgt at få planlagt kejsersnit har valgt det? 

Jeg vil ikke dette skal være en tråd hvor folk kommer ind og fordømmer, jeg har bare læst nogen Blogger angående valg af kejsersnit og vil gerne høre hvorfor i har valgt det :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Babilooo

Jeg fik det anbefalet hvis baby var over 2800g og det var de begge gange. Men jeg vil sige at i forhold til en alm. fødsel virker det også som en nemmere og mere smertefri måde. jeg havde to ukomplicerede forløb med meget få smerter. Jeg er faktisk lettet over det var det de anbefalede, hvis jeg skal være ærlig.

Anmeld Citér

12. december 2015

lillespir26

linkon skriver:

Jeg skriver egentlig bare fordi jeg er meget nysgerrig på hvorfor dere der har valgt at få planlagt kejsersnit har valgt det? 

Jeg vil ikke dette skal være en tråd hvor folk kommer ind og fordømmer, jeg har bare læst nogen Blogger angående valg af kejsersnit og vil gerne høre hvorfor i har valgt det :-) 

Jeg "vælger" Ks af medicinske grunde da jeg ikke kan og må føde vaginalt 

Anmeld Citér

12. december 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Fordi vi fik det anbefalet da søster var født med komplikationer og vi var ved at miste hende flere gange. Så lillebror kom med kejsersnit. 

Anmeld Citér

12. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

nu har jeg fået akut ks så det siger lidt sig selv at jeg ikke valgte det.

2 fødsel var ved planlagt ks af den grund jeg døjede med smerter i mit ks ar og derfor mente lægerne at det var klogest med planlagt ks.

3 fødsel var planlagt ks da jeg havde fået 2 og af samme smerter som sidst måtte jeg ikke føde selv 3 gang.

Anmeld Citér

12. december 2015

Skouboe

Jeg fik AKS med nummer 1 og PKS med nummer 2, fordi hun ikke ville vende sig om, og lægerne frarådede en sædefødsel. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg har fået pks på eget ønske undrn medicinsk grund to gange og fordi jeg følte det var det rigtige for mig og jeg har ikke eg sekund fortrudt... Inden jegfik den første gik Je til mange samtaler mef en jordmoder så hun var sikker på jeg traf mit valg på det rigtige grundlag 

Anmeld Citér

12. december 2015

Ellie79

linkon skriver:

1. Gang fordi hun lå i uk 2. Gang aks fordi vi var ved at miste ham 3. Gang fordi de 2 andre kom ved ks og lægerne faktisk ikke opstillede andre muligheder - ikke at vi selv ville det anderledes efter vi prøvede selv ved nummer 2.. Jeg synes det har været hårdt for kroppen og vi skal ikke have flere da jeg ikke ville orke sådan en operation igen.. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Smil

Profilbillede for Smil
linkon skriver:

Første gang endte det i et meget akut kejsersnit, hvor jeg måtte i fuld narkose, fordi det skulle gå så stærkt for at sikre baby 

Anden gang måtte jeg vælge og såvel læger og jordmødre bakkede mig fuldstændig op, da jeg valgte et planlagt kejsersnit  Det var en hel fantastisk oplevelse og så stort at være vågen og være i stand til at tage imod baby 

Anmeld Citér

12. december 2015

Moar2011

Smølfine123 skriver:

Jeg fik det anbefalet hvis baby var over 2800g og det var de begge gange. Men jeg vil sige at i forhold til en alm. fødsel virker det også som en nemmere og mere smertefri måde. jeg havde to ukomplicerede forløb med meget få smerter. Jeg er faktisk lettet over det var det de anbefalede, hvis jeg skal være ærlig.

Må man høre hvorfor du fik det anbefalet?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.