Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2015

EnNyVerden

Vik skriver:

Køb en clearblue på apoteket ! Den der skriver gravid/ikke gravid! 

Det lykkedes mig desværre ikke at finde en clearblue i dag...  Men fandt endnu en rfsu... Jeg tror, jeg er en af dem, der tester stærkere om morgenen,  da både kontrol- og teststreg er lidt mere utydelige... Jeg synes dog igen, at jeg kan ane en streg- og denne gang endda med lidt pink islæt (hvilket desværre ikke er til at se på billedet)... Jeg tænker under alle omstændigheder, at det må være et godt tegn med to, der viser lidt? Hvis det skulle være Skyggestreger skulle man vel ikke forvente at de kom hver gang? De gange jeg har testet negativ har test feltet været 100% hvidt...? 

Købte to tests så jeg kan prøve igen i morgen tidlig - selvom det nok ikke kan nå at ske den helt store udvikling....  Burde jo nok bare vente nogle dage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

EnNyVerden

Anonym skriver:

Jeg har kun kunne teste ok positivt med testene fra netto...

rfsu, kom der dårligt farve i :)

Interessant!  Er dem fra netto også beregnet til tidlig testning?  Hvad hedder de?  

Anmeld Citér

11. december 2015

EnNyVerden

PS... Tusind tak for alle jeres svar! Får mig til at føle mig mindre alene i dette "tabubelagte farvand"...

Man skal nok selv kende situationen for at kunne sætte sig ind i, hvor svært det er blot at slå koldt vand i blodet nogle dage, indtil der forhåbentlig er mere klart svar!! 

Anmeld Citér

11. december 2015

Anonym

EnNyVerden skriver:

Interessant!  Er dem fra netto også beregnet til tidlig testning?  Hvad hedder de?  

Det er Valmed :) Der er 2 i én pakke...

Jeg testede positivt 3+4 sidst :)

Men, på det nye billede du har lagt op, kan jeg altså godt ane farve i stregen :)

Så et forsigtigt tillykke <3

Anmeld Citér

12. december 2015

EnNyVerden

Anonym skriver:

Det er Valmed :) Der er 2 i én pakke...

Jeg testede positivt 3+4 sidst :)

Men, på det nye billede du har lagt op, kan jeg altså godt ane farve i stregen :)

Så et forsigtigt tillykke <3

Nu tør jeg vist godt tro på det!! 

Valmed ser ud til at give meget bedre farve!! 

- og så et dumt spørgsmål! Hvad så nu? Skal man have fat i sin læge med det samme eller? Ved man, hvis man abortere, eller skal man løbende teste, om der er noget endnu? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. december 2015

alenemor42

- og så et dumt spørgsmål! Hvad så nu? Skal man have fat i sin læge med det samme eller? Ved man, hvis man abortere, eller skal man løbende teste, om der er noget endnu? 

Den er ihvertfald klar positiv  Tillykke.

At blive ved at teste giver ingen mening eftersom hvis man aborterer vil man stadigvæk have hcg i blodet noget tid efter. Så det bil ikke kunne fortælle dig noget som helst

Ring til lægen mandag, men de vil sikkert ikke se dig før omkring uge 8

Anmeld Citér

12. december 2015

Anonym

EnNyVerden skriver:

TILLYKKE 

Jeg har aborteret mange gange og min erfaring siger mig, at det ikke nytter at teste flere gange :)

Jeg kontaktede lægen omkring 8 uge i denne graviditet..

Men du kan sagtens ringe til dem på mandag og få en tid, til du er ca. 8 uger henne.

Anmeld Citér

13. december 2015

EnNyVerden

TILLYKKE 

Jeg har aborteret mange gange og min erfaring siger mig, at det ikke nytter at teste flere gange

Jeg kontaktede lægen omkring 8 uge i denne graviditet..

Men du kan sagtens ringe til dem på mandag og få en tid, til du er ca. 8 uger henne.

Tak!  Det er stadig lidt uvirkeligt...

Måske et dumt spørgsmål, men hvordan opdager man, hvis man aborterer? Begynder man at bløde eller? 

Anmeld Citér

13. december 2015

Moster20

Kæmpe tillykke til dig og velkommen i klubben!! Haha  

Anmeld Citér

13. december 2015

rikke33n

La Vær at tænk abort allerede..det ender med at stresse dig helt vildt..du vil ikke Være i tvivl og på den anden side kan du desværre Heller intet Gøre. Så nyd den er positiv..og tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.