Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2015

Sedigfor

EnNyVerden skriver:

Jeg tager helt sikkert test igen i morgen og ser hvordan det ser ud... Men kan naturligvis ikke undlade at være "nysgerrig " allerede i dag... Det er lidt uvirkeligt - hvis den er der, er det første gang for mig nogensinde  

Skal nok opdatere, når der foreligger en ny test...Føler mig på ingen måde gravid - ingen symptomer overhovedet - og vi havde desuden kun 1 chance denne måned, så troede faktisk ikke der var sket noget...  Testede bare for en sikkerheds skyld forud for julefrokosten  ...  

Hvor langt vil du være? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

EnNyVerden

4+0 eller 4+1vil jeg tro... Ved ikke helt hvordan man regner, men vil tro evt befrugtning er sket fredag for to uger siden. Jeg er på dag 33 i min periode som sidste gang var på 31 dage... 

Jeg synes desværre ikke jeg kan se pink farve - kun ane stregen... 

Anmeld Citér

11. december 2015

Mutti84

Jeg ville prøve at tage en test af et andet mærke allerede i dag jeg ville slet ikke kunne vente til i morgen, men jeg er også et testmonster��

Anmeld Citér

11. december 2015

Vik

Køb en clearblue på apoteket ! Den der skriver gravid/ikke gravid! 

Anmeld Citér

11. december 2015

EnNyVerden

mutti84 skriver:

Jeg ville prøve at tage en test af et andet mærke allerede i dag jeg ville slet ikke kunne vente til i morgen, men jeg er også et testmonster��

... Det har jeg også lyst til!  Men frygter lidt, at man slet ikke kan se noget på en "eftermiddagstest"... Det skulle vel være mest tydeligt om morgenen, og når nu det er så utydelig på denne morgentest? 

Kan du i øvrigt anbefale en test?  Jeg brugte den fra rfsu, som skulle være en såkaldt "tidlig " test...  

Anmeld Citér

11. december 2015

EnNyVerden

Vik skriver:

Køb en clearblue på apoteket ! Den der skriver gravid/ikke gravid! 

Jeg må prøve om ikke jeg kan finde et apotek - er "i byen " hele dagen, så det er ikke helt let at luske af

Tester clearblue også på lave hcg koncentrationer?   

Anmeld Citér

11. december 2015

AnnePedersen

EnNyVerden skriver:

Fedt!  Er "forsigtigt lidt rundt på gulvet"... Vil ikke sige noget til kæresten før jeg er mere sikker, så er helt alene forvirret og rundt på gulvet i dag.... Derfor dejligt man kan høre jer herinde! 

Men tænker i hvert fald at jeg vist ikke tør drikke til aftenens julefrokost

nej det skal du da ik, det ka jo være..... juhu

Anmeld Citér

11. december 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg testede faktisk mest tydeligt positivt netop om eftermiddagen/aftenen da jeg var gravid

Anmeld Citér

11. december 2015

Sedigfor

EnNyVerden skriver:

... Det har jeg også lyst til!  Men frygter lidt, at man slet ikke kan se noget på en "eftermiddagstest"... Det skulle vel være mest tydeligt om morgenen, og når nu det er så utydelig på denne morgentest? 

Kan du i øvrigt anbefale en test?  Jeg brugte den fra rfsu, som skulle være en såkaldt "tidlig " test...  

Jeg testede om aftenen og der var ingen forskel fra om morgen eller aften (:

Anmeld Citér

11. december 2015

Anonym

EnNyVerden skriver:

Jeg må prøve om ikke jeg kan finde et apotek - er "i byen " hele dagen, så det er ikke helt let at luske af

Tester clearblue også på lave hcg koncentrationer?   

Jeg har kun kunne teste ok positivt med testene fra netto...

rfsu, kom der dårligt farve i :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.