Ser jeg syner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er den positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.223 visninger
32 svar
28 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. december 2015

EnNyVerden

Så kommer det klassiske spørgsmål?  Ser I også en steg?  Jeg er 2 dage over tid (vurderet ud fra min første og eneste periode efter p pille stop)..

Tør ikke rigtig tro på det - men synes jeg ser noget.. Men skal der være pink farve på? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2015

o1Mutte

EnNyVerden skriver:

Så kommer det klassiske spørgsmål?  Ser I også en steg?  Jeg er 2 dage over tid (vurderet ud fra min første og eneste periode efter p pille stop)..

Tør ikke rigtig tro på det - men synes jeg ser noget.. Men skal der være pink farve på? 

Altså jeg klikkede ja.. Kan godt se noget men hvorvidt den er positiv eller ej, det ved jeg ikke.. Du må teste i morgen eller i overmorgen og se om der kommer en kraftigere streg 

Anmeld Citér

11. december 2015

EnNyVerden

Fedt!  Er "forsigtigt lidt rundt på gulvet"... Vil ikke sige noget til kæresten før jeg er mere sikker, så er helt alene forvirret og rundt på gulvet i dag.... Derfor dejligt man kan høre jer herinde! 

Men tænker i hvert fald at jeg vist ikke tør drikke til aftenens julefrokost

Anmeld Citér

11. december 2015

Mortil2drenge<3

EnNyVerden skriver:

Synes den er meget svært at se men jeg kan godt tyde den test om et par dage 

Anmeld Citér

11. december 2015

EnNyVerden

Godt svar Molly Tænker lidt det samme som dig

Men kan man blive klogere ved at tage en clearblue eller lignende?  Eller er der kun at vente? 

Anmeld Citér

11. december 2015

Anonym

EnNyVerden skriver:

Fedt!  Er "forsigtigt lidt rundt på gulvet"... Vil ikke sige noget til kæresten før jeg er mere sikker, så er helt alene forvirret og rundt på gulvet i dag.... Derfor dejligt man kan høre jer herinde! 

Men tænker i hvert fald at jeg vist ikke tør drikke til aftenens julefrokost

Vent et pr uger og test igen den er alt for utydelig 

Anmeld Citér

11. december 2015

Mullesmith

EnNyVerden skriver:

Tillykke 

Anmeld Citér

11. december 2015

alenemor42

For mig ser det ikke ud som om der er farve i, men at det bare er den strimmel der skal komme farve i du kan se.

Jeg har stemt at den var negativ 

Anmeld Citér

11. december 2015

Sedigfor

Enden så kan man ikke se farven på billedet eller os så er det en skyggestreg altså negativ (: 

Anmeld Citér

11. december 2015

EnNyVerden

Jeg tager helt sikkert test igen i morgen og ser hvordan det ser ud... Men kan naturligvis ikke undlade at være "nysgerrig " allerede i dag... Det er lidt uvirkeligt - hvis den er der, er det første gang for mig nogensinde  

Skal nok opdatere, når der foreligger en ny test...Føler mig på ingen måde gravid - ingen symptomer overhovedet - og vi havde desuden kun 1 chance denne måned, så troede faktisk ikke der var sket noget...  Testede bare for en sikkerheds skyld forud for julefrokosten  ...  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.